Re: gespot

3193
MichaelvDuuren schreef:Een vraagje van een nog vers lid van deze forum, waarom kan ik de geposte filmpjes niet zien
Afbeelding
heb ik daar iets voor nodig of moet ik een instelling veranderen?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Meeste zijn linkjes naar youtube. Zie jij helemaal geen link? Bezoek je het forum via Browser op je iPhone?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

3194
Madencio schreef:
gilleko B. schreef:https://youtu.be/MZjXl9QhIyE

Afbeelding
Jij had hem geplaatst nadat ik dat filmpje op YT had gekeken, wilde hem hier ook delen. Heb me direct aan de kickstarter geabonneerd, zeer interessant project en mooi ding! Tof dat ze ook transparant zijn in hun proces.

Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk
Ja inderdaad, maar sowieso interessant wat ze allemaal op het Net tonen.

Afbeelding

3195
bobbee schreef:
MichaelvDuuren schreef:Een vraagje van een nog vers lid van deze forum, waarom kan ik de geposte filmpjes niet zien
Afbeelding

Meeste zijn linkjes naar youtube. Zie jij helemaal geen link? Bezoek je het forum via Browser op je iPhone?
Ik lees via Tapatalk. Zo het hem daarin zitten? Zal eens kijken via het web.

3196
MichaelvDuuren schreef:
bobbee schreef:
Afbeelding

Ik lees via Tapatalk. Zo het hem daarin zitten? Zal eens kijken via het web.

Gebruik ik ook maar dan via Android telefoon.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’