Hallo,
Sinds twee weken ben ik nu de trotse eigenaar van een Bezzera BZ09 in combinatie met een Baratza Vario Plus.
Ik dacht dat dit caliber apparatuur als student ver buiten mijn bereik lag, tot ik de machine voor 250 wist te kopen op MP, en een week later de maler voor 115.
Ik heb mijn oude Isomac Giada en Macinino maler gereinigd en opgepoetst voor de verkoop. Het is toch wel fijn om niet elke keer je maler schuddend op te hoeven pakken om de laatste 4 gram er uit te meppen. Espresso zetten is nu zo makkelijk geworden, gaat bijna vanzelf .
Nu Coffeelab, volgende halte Nordkapp. (suggesties voor branders welkom!)
Re: Het voelt alsof ik een Ferrari in mijn studentenkamer heb staan
2Wat fijn en leuk om iemand zo enthousiast te horen! Zo'n set is bij iemand zoals jou op de perfecte plek!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Welkom op het forum! Da's een mooie setup tegen een nog mooiere prijs volgens mij!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021
4Leuk de Isomac Giada was ook mijn eerste machine. Mooie upgrade. Genoeg goede tot excellente branders zoals Hoofdkwartier, Giraffe, Koepoort, Brandzaak, Fascino, Single Estate, Dutch Barista.
️
️
5Ah! dat lijstje ga ik opslaan.gilleko B. schreef: di 16 mei 2023, 13:35 Leuk de Isomac Giada was ook mijn eerste machine. Mooie upgrade. Genoeg goede tot excellente branders zoals Hoofdkwartier, Giraffe, Koepoort, Brandzaak, Fascino, Single Estate, Dutch Barista.
️
6Pssst.....Little Roastery van het proefpanel mag er ook bij.gilleko B. schreef:Leuk de Isomac Giada was ook mijn eerste machine. Mooie upgrade. Genoeg goede tot excellente branders zoals Hoofdkwartier, Giraffe, Koepoort, Brandzaak, Fascino, Single Estate, Dutch Barista.
️
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
7Oeps Sorry Ome Co, de opsomming was random en heeft niet de intentie limitatief van aard te zijn. Little Roastery dus.
️
️
8Hahaha, nergens voor nodig hoor! Ik voelde me niet gepasseerdgilleko B. schreef:Oeps Sorry Ome Co, de opsomming was random en heeft niet de intentie limitatief van aard te zijn. Little Roastery dus.
️
9Ik schreef het Gilleko.gilleko B. schreef:Oeps Sorry Ome Co, de opsomming was random en heeft niet de intentie limitatief van aard te zijn. Little Roastery dus.
️
10Haha, is Little Roastery jou project?omeCo schreef: di 16 mei 2023, 17:40Hahaha, nergens voor nodig hoor! Ik voelde me niet gepasseerdgilleko B. schreef:Oeps Sorry Ome Co, de opsomming was random en heeft niet de intentie limitatief van aard te zijn. Little Roastery dus.
️