Re: Lelit Bianca
471Probleempje met mijn Bianca: de maximale flow is momenteel 50 gram per 30 seconde. Dat is niet genoeg. Wie weet wat dit kan zijn?
Ik had dit ook een paar maanden geleden, was bij mij waarschijnlijk het naaldje van de paddle wat bleef hangen. Ik heb toen het gedeelte bij de paddle gedemonteerd en een beetje schoongemaakt en toen was het weer goed.Yespresso schreef:Probleempje met mijn Bianca: de maximale flow is momenteel 50 gram per 30 seconde. Dat is niet genoeg. Wie weet wat dit kan zijn?
Oke dankjewel voor je hulp!Pti schreef:Ik zou liever water dan lucht in die vochtige boiler hebben 3 weken lang, lijkt me een stuk hygiënischer. En dan na je vakantie gewoon even wat fris water er doorheen flushen als je dat een goed gevoel geeft, maar het water wordt sowieso gepasteuriseerd als je de machine na 3 weken weer in gebruik neemt. Leegtappen alleen bij langdurige stilstand (>1 jaar) of vorstgevaar.
Pti schreef: zo 16 jul 2023, 20:11 Ik zou liever water dan lucht in die vochtige boiler hebben 3 weken lang, lijkt me een stuk hygiënischer. En dan na je vakantie gewoon even wat fris water er doorheen flushen als je dat een goed gevoel geeft, maar het water wordt sowieso gepasteuriseerd als je de machine na 3 weken weer in gebruik neemt. Leegtappen alleen bij langdurige stilstand (>1 jaar) of vorstgevaar.