[VERKOCHT] ECM Synchronika met flow profiling kit

1
Met pijn in het hart verkoop ik mijn ECM Synchronika, dit omdat ik ben gezwicht voor de verleiding van een La Marzocco. De Synchronika behoeft op dit forum denk ik weinig toelichting: het absolute topmodel van ECM met E61 zetgroep, dubbele, PID-gestuurde boiler, joystick stoom- en kokendwaterkranen, 2-bar stoomkracht (enorm krachtig), stille rotatiepomp, ingebouwde shottimer en enorm luxe en hoogwaardig gebouwd.

De machine is van mei 2020, het betreft dus het nieuwste model. De machine is daarnaast geupgrade met de originele ECM flow control kit (EUR 250) en IMS-douchescherm.

De machine is sindsdien zeer goed onderhouden. Alleen gefilterd water gebruikt, periodiek geblindfilterd, zetgroep en stoom-/ + kokend water kranen regelmatig gesmeerd. De machine loopt daardoor als nieuw, ook van de buitenkant verkeert de machine in absolute topstaat.

Omdat ik zelf altijd een ‘naked’ portafilter heb gebruikt, wordt de Synchronika geleverd met volstrek nieuwe 1- en 2-kops portafilters die nog nooit zijn gebruikt en in het originele plastic zitten. Ook enkele andere volstrekt ongebruikte en dus nieuwe accessoires (zie foto) worden meegeleverd.

De machine is te bezichtigen en op te halen in Rotterdam (Zuid). Hij staat op Marktplaats voor EUR 2400, een forumlid kan hem voor EUR 2300 overnemen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk