Re: gespot

3441
gilleko B. schreef:Wat zo buitengewoon wonderbaarlijk bij zo'n Acaia weegschaaltje is, als je er heel licht tegenaan blaast, bijvoorbeeld je fluit in de prille ochtend bukkend het begin van de Marseillaise, pianissimo, dan registreert hij die druk al.

Afbeelding
Dus adem inhouden tijdens het afwegen van de boontjes?

3443
omeCo schreef: do 27 jul 2023, 09:14
gilleko B. schreef:Wat zo buitengewoon wonderbaarlijk bij zo'n Acaia weegschaaltje is, als je er heel licht tegenaan blaast, bijvoorbeeld je fluit in de prille ochtend bukkend het begin van de Marseillaise, pianissimo, dan registreert hij die druk al.

Afbeelding
Ik krijg weleens een woede-uitbarsting als ik bonen afweeg voor single dosing en in een achterkamer laat iemand heel stilletjes een wind. WAT DOE JE NOU!! Ik ZIE het toch gewoon aan de Acaia!! Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen...
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3444
gilleko B. schreef: do 27 jul 2023, 09:05 Wat zo buitengewoon wonderbaarlijk bij zo'n Acaia weegschaaltje is, als je er heel licht tegenaan blaast, bijvoorbeeld je fluit in de prille ochtend bukkend het begin van de Marseillaise, pianissimo, dan registreert hij die druk al.

Afbeelding
En soms ook wel irritant. Voor de tent met je aeropress proberen je boontjes af te wegen. Maar door al een heel klein beetje wind gaat het gewicht alle kanten op.... Ik gok dan maar op een gemiddelde....
Thuis: Londinium 1P * Weber HG-1
Werk/Vakantie: Aeropress * Commandante C40 * Flair 58

3446
Tekork schreef: do 27 jul 2023, 09:51 Is deze niet dezelfde weegschaal maar goedkoper?

https://a.aliexpress.com/_Ejj8BBH

Staat zelfs dat er morgen nog een 20% korting aan komt.
Wat leuk al die dingen!

Ik heb er nu uit pure balorigheid eentje gekocht

Die kan straks naar een van de vriendinnen

Bij een van de modellen staat in de beschrijving dat je er een vrouw bij cadeau krijgt!

Dat is dan vast en zeker zo'n lieve kleine, een beetje bleek toetje maar bijzonder schattig!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

3448
fransg schreef:
omeCo schreef: do 27 jul 2023, 09:14

Afbeelding
Ik krijg weleens een woede-uitbarsting als ik bonen afweeg voor single dosing en in een achterkamer laat iemand heel stilletjes een wind. WAT DOE JE NOU!! Ik ZIE het toch gewoon aan de Acaia!! Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen...
https://historiek.net/joseph-pujol-de-f ... ng/131311/

Mooi ik heb tijdens ochtend koffiemaakproces er weer een hobby bij dankzij dit forum. Marseillaise kan ook op een andere manier.

Afbeelding