Gedaan, maar moest meer kracht zetten met de commandantenamor schreef:Probeer misschien ook als filter of aeropress.
Dat is echt een geweldige filter boon
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
️
Gedaan, maar moest meer kracht zetten met de commandantenamor schreef:Probeer misschien ook als filter of aeropress.
Dat is echt een geweldige filter boon
Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
Super dat je dat sowieso kan, maar ook hebt willen doen. Opfransg schreef:Dankjewel! Ik ben benieuwd (en bevreesd) naar wat er morgen uit komtgilleko B. schreef: ma 04 sep 2023, 08:50Stuur vanmiddag een pondje naar Goddijn-san. Kijken in hoeverre ik ofwel een delicate koffie niet heb begrepen, ofwel de brander tijdens het branden zijn bril niet heeft opgehad.
Ik heb de boontjes gemalen voordat ik de kleur heb gemeten dus binnen- en buitenkant gemiddeldnamor schreef: di 05 sep 2023, 21:14rauwe boontjes die onwijs hard zijn, die is wellicht heeft kleur van boven 100 en van binnen 140.
bobbee schreef:Oef. Ze durven wel een risico te nemen zeg! Deze koffie is niet voor iedereen. Terug in de brander, er zit nog genoeg leven in!
Ik neem aan dat je de Grrrrr gebruikt hebt?fransg schreef:Ik heb de boontjes gemalen voordat ik de kleur heb gemeten dus binnen- en buitenkant gemiddeldnamor schreef: di 05 sep 2023, 21:14rauwe boontjes die onwijs hard zijn, die is wellicht heeft kleur van boven 100 en van binnen 140.
Als ik een paar boontjes in twee hak dan zie ik dit:
Yep, op de foto te zien dat die is van binnen best licht en daarom zo hard .... maar getal 124 (als gemiddelde) is prima en binnen marges. Maar wij drinken geen kleur wij drinken lekkere koffie.fransg schreef: di 05 sep 2023, 21:43Ik heb de boontjes gemalen voordat ik de kleur heb gemeten dus binnen- en buitenkant gemiddeldnamor schreef: di 05 sep 2023, 21:14rauwe boontjes die onwijs hard zijn, die is wellicht heeft kleur van boven 100 en van binnen 140.
Als ik een paar boontjes in twee hak dan zie ik dit:
IMG_6317.JPGIMG_6321.JPGIMG_6322.JPGIMG_6323.JPG