Re: Zerno single dosing grinder

41
Ja ze voldoen aan alle eisen van een startup.

Ik probeer het een beetje te volgen op discord maar tot nu toe vind ik het Zerno team (Vel) zeer betrokken en vlot acteren op de commentaren en problemen. Dit zo van dichtbij volgen geeft wel meer vertrouwen dan als je alleen op de e-mails af gaat.

Als ik voor mijzelf spreek had ik eigenlijk niet anders verwacht bij een startup aankoop. Je ziet vergelijkbare opstartproblemen bij Argos en daar worden dan ook weer oplossingen gevonden. Maar het blijft lastig en niet voor iedereen geschikt. Je investeert een behoorlijk bedrag en daar mag je ook wat van verwachten. Sta je open voor een “prototype” moet je het aanhaken, anders wachten op een paar volgende versies nadat het product langer in de markt staat.
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”

Re: Zerno single dosing grinder

42
Heb mijn order uit de mei batch weer verkocht (verwachte levering was augustus, maar is doorgeschoven naar sept/okt). Echt een prachtige molen die ongetwijfeld subliem presteert.

Echter, er komen veel issues voorbij op discord en ondanks dat ze snel worden opgepakt door het Zerno team, gaf het me weinig vertrouwen. Als je zo veel aan een maler uitgeeft, wil ik gewoon dat de schroeven die de maal schijven op hun plaats houden blijven zitten, en dat de magneten van de chute er niet uit komen…
Wat voor mij uiteindelijk de druppel was en waardoor ik heb besloten om m’n order door te verkopen, is het lawaai dat deze maler maakt als je m naast bijvoorbeeld een P64 zet. Daar zou ik me op den duur te veel aan gaan ergeren.
Heb nu een bestelling staan voor een Lagom 01. Ook een nieuwe maler, maar wel van een bedrijf dat al wat heeft laten zien. Ben benieuwd :)