Re: Etzmax

222
Tekork schreef: wo 11 okt 2023, 21:50 Daar verbaasde ik mij ook over. Toen ik hem een paar maand geleden kocht kon ik volgens mij niet direct bij hun terecht op de site. Maar wel scherpste prijs die ik tot nu toe gezien heb!
Zeker een koopje. Ik heb maanden gekeken voor ik de knoop doorhakte en kon nog €100 van de prijs afkrijgen. De reguliere adviesprijs is ook met €100 gestegen inmiddels. Zal wel iets van een introductieaanbieding zijn van hun nieuwe site, dat ze de verkoop in de EU nu in eigen beheer nemen o.i.d.

Sla je slag zou ik zeggen; al is op dit moment alleen de 'silver' nog te bestellen:
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

223
Begrijp inmiddels dat er een update van de Etzmax LightW aan zit te komen(?) Dat verklaart mogelijk ook de aanbiedingsprijs.

Zie zelf niet in wat ze nog kunnen verbeteren behalve de vormgeving misschien. Inmiddels vind ik het een prachtig ding om te zien, daar dacht ik toen ik hem voor het eerst zag anders over.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

225
Tekork schreef: do 19 okt 2023, 12:38
Tekork schreef:Heb je die direct bij Etzinger gekocht? Zal eens kijken welke ik heb.

Kwam deze video tegen: http://youtu.be/x9mzrJgRuqc
Zojuist mijn Etzje schoongemaakt en heb ook een stalen houder
Goed!!

Was het ook bij jou een heel gepulk om het aankoeksel los te werken?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

226
fransg schreef:
Tekork schreef: do 19 okt 2023, 12:38
Tekork schreef:Heb je die direct bij Etzinger gekocht? Zal eens kijken welke ik heb.

Kwam deze video tegen: http://youtu.be/x9mzrJgRuqc
Zojuist mijn Etzje schoongemaakt en heb ook een stalen houder
Goed!!

Was het ook bij jou een heel gepulk om het aankoeksel los te werken?
Er gaat best veel gruis tussen de randen van de cone zitten viel mij op. Met de bijgeleverde korte borstel kon ik het wel eenvoudig weg krijgen. De rest met een vochtig plenty easypull doekje gedaan en alles was weer als nieuw.
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”

229
Ik bestelde de zilveren omdat zwart uitverkocht was.
Daarna kreeg ik een mail dat de site niet actueel was en dat zilver ook niet op voorraad was.
Er moest één gemaakt worden,en in welke kleur ik hem wilde hebben😁
Dat kwam goed uit😁