Re: Kickstarter: Goudveer F1 elektrische maler op hand

11
Oei, dat vind ik wel lullig. Was niet mijn bedoeling om iets op het forum te melden dat niet koosjer was. Meer ervaren vrienden: waaraan hadden wij (ik) kunnen zien dat er iets mis mee was? Pagina zag er in mijn idee netjes uit en de machine + prijs was netjes maar niet perse te-goed-om-waar-te-zijn?
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

12
Ja dat is het risico van Kickstarter. Ze geven geen reden waarom hij gecancelled is, of het is geen origineel idee, of ze lopen de boel te flessen. Beter dit dan drie jaar wachten op je product en dan nog niets krijgen.

Hier een quote uit de mail:
We take the integrity of the Kickstarter system very seriously. We only suspend projects when we find strong evidence that they are misrepresenting themselves or otherwise violating the letter or spirit of Kickstarter's rules. We may also suspend projects when they are the subject of an unresolved intellectual property dispute and/or valid intellectual property claim. As a policy, we do not offer comment on project suspensions beyond what is stated in this message.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

15
fransg schreef: do 14 dec 2023, 17:41 Heel vreemd, ze beweren al veel binnen te hebben maar er zijn slechts twee backers, de andere twee opties hebben momenteel nul backers.
Ik vindt het sowieso vreemd. Waarom zou je van kickstarter naar een ander platform moeten als alles in orde zou zijn. Er wordt ook met extra cadeaus gestrooid alsof dat niets kost….. was best geïnteresseerd, maar teveel gedoe en te weinig focus op de inhoud.

Mijn motto in eerste instantie was: “je moet elke dag een risico nemen” dus leek me een goede prijs voor een mogelijk redelijke maler.
Nu maar geswitcht naar: “bij twijfel niet inhalen”

Echte eerste wereld problemen

16
Het is wel altijd zo dat als het mis gaat dat je je geld kwijt bent.

Ik heb al veel te veel KS Indigo etc gebacked maar bijna alles is aangekomen. Een paar projecten liepen in de soep maar dat hoort er helaas bij.

Deze is wel apart handig voor vakantie zeker. Maar goed kan altijd mijn Makita mee nemen m er een hand maler. Maar het wel goedkoop maar maalt het ook echt goed.

Ik hou hem in de gaten. Ben benieuwd zijn er al reviews van?

Sent from my Pixel 7 using Tapatalk

Lelit Mara x, Aeropress, Bialetti Venus Moka pot samen met een DF83 maler en Nespresso Essenza Mini

19
Inmiddels is de molen binnen. Uiteindelijk is het project via Indiegogo alsnog tot stand gekomen. Met veel vertraging, onduidelijke communicatie en veel te hoge verzendkosten. Inmiddels heb ik een Chinese molen in handen die autmatisch kan malen. Ik zal binnenkort wat foto's delen.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO