[VERKOCHT] Magister ES40

1
Als alles meezit staat er een fantastisch nieuwe machine in huize Madencio van het weekend. En daarom kan de ES40 weer de deur uit. Ik had hem overgenomen van gewaardeerd forumlid ErikW voor €370 incl verzenden. Dus hij mag weer de deur uit voor €350 als je hem komt ophalen (dat heeft wel de voorkeur, ik woon in Alkmaar) en ongeveer €370 met verzending. Verstuurd vanaf mijn Pixel 7 Pro met Tapatalk

... / 078S

Re: [TKA] Magister ES40

2
Whaha schappelijk, na een half jaar gebruik hem voor hetzelfde geld aanbieden. Ik begrijp wat de gek er voor geeft maar je bent wel echt een scharrelaar, alle koopjes zelf zo snel mogelijk pakken maar zelf er weinig op willen inleveren.

Ieder zn ding.
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

3
mr Blanc schreef: vr 19 jan 2024, 16:25 Whaha schappelijk, na een half jaar gebruik hem voor hetzelfde geld aanbieden. Ik begrijp wat de gek er voor geeft maar je bent wel echt een scharrelaar, alle koopjes zelf zo snel mogelijk pakken maar zelf er weinig op willen inleveren.

Ieder zn ding.
Zo gek is dat toch niet? Madencio had 'm voordelig en verkoopt hem ook weer voordelig door na een half jaartje gebruik. Lijkt mij vrij normaal. Hij biedt 'm toch niet ineens voor 500 aan of zo?
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

4
Bovendien, een half jaar geleden was het de prijs die werd betaald. Nu gaat het om de vraagprijs.
En tja, wat doet een prijs in een half jaar? Niet veel denk ik tenzij je het over een auto hebt.

Om iemand dan het predicaat ‘scharrelaar’ te geven…

5
Ach ja, ieder zijn eigen mening en manier van hobby beoefenen, toch? Een scharrelaar vind ik ergens nog een compliment ook, maar dat terzijde

Anyway, hij is verkocht aan onze zeer gewaardeerde forumbeheerder, bobbee

Slotje pls!

... / 078S