Re: De LONDINIUMs afdeling

1363
Heb je het filmpje wat maakte bekeken?

Je moet de nieuwe wifi parameters in de Londinium krijgen. Je moet dus op yes drukken en dan net zoals je de 1e keer alles invoerde erin zetten.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

1365
youssef88 schreef: vr 05 apr 2024, 19:13
bobbee schreef: vr 05 apr 2024, 18:58
youssef88 schreef:nieuwe internet provider, wee t iemand toevallig hoe ik mijn londnium de wifi instellingen wijzig?
https://youtu.be/vZPYhdWPbvs?si=bkUn7-caJOTmim9w
ik hoef toch geen knopje of iets op het moederbord van mijn londinium indrukken?
machine staat aan, maar blijft aangeven no devidces found

Ik loop nu buiten te wandelen dus met zonder machine bij me

Volgens mij moet je op het board dat knopje indrukken waarmee je de wifi reset, dan knippert het kleine ledje
In je app het device deleten en het weer opnieuw instellen zoals met nieuwe machine.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

1366
bobbee schreef: vr 05 apr 2024, 19:24 Heb je het filmpje wat maakte bekeken?

Je moet de nieuwe wifi parameters in de Londinium krijgen. Je moet dus op yes drukken en dan net zoals je de 1e keer alles invoerde erin zetten.
heel gek, 10x lukt het niet.. 11e keer lukt het.... NOu nu mijn londnium aan de wifi hangt.. kan ik de rest van het huis gaan aanpassen.. jaja prioriteiten!! eerst mn schatje dan de rest ;)
Londonium L R 24 + niche zero