Is er iemand in de buurt van Limburg die een Decent Espresso Machine heeft. Als het mogelijk is, zou ik eens willen meekijken wat de machine allemaal kan. Ik overweeg zelf de Decent Espresso machine aan te schaffen.
Groetjes, Pascal
Re: Decent Espresso machine
2Hio,
In de “buurt” weet ik niet maar als je bij Rotterdam de dicht bij zijnde mogelijke optie heb kan je bij mij langs komen.
In de “buurt” weet ik niet maar als je bij Rotterdam de dicht bij zijnde mogelijke optie heb kan je bij mij langs komen.
3Hey Daanton,
Dank je voor je aanbod. Ik ben inmiddels de gelukkige eigenaar van de DE1PRO.
Grt, Pascal
Dank je voor je aanbod. Ik ben inmiddels de gelukkige eigenaar van de DE1PRO.
Grt, Pascal
4Hoi Pascal,
Hoe bevalt hij je?
Als je van italiaanse espresso houd kan ik je wel een profiel aanraden als je dat wilt natuurlijk.
Hoe bevalt hij je?
Als je van italiaanse espresso houd kan ik je wel een profiel aanraden als je dat wilt natuurlijk.
5De Decent bevalt meer dan goed. Ben er ook blij mee. Ik ben nog aan het spelen met de profielen en vandaag de DSX2 skin erop gezet.
6Misschien een paar rare vragen, maar waar laat jij je machine onderhouden (eens per 2 jaar?). Ik heb ook interesse voor dit model maar omdat je het online bestelt (?) bij een bedrijf uit de VS kan dat een probleem zijn. Welk Nederlands bedrijf wil hiervoor een onderhoudsbeurt doen? Of doe je het zelf?PascalM schreef: vr 24 mei 2024, 23:41 De Decent bevalt meer dan goed. Ben er ook blij mee. Ik ben nog aan het spelen met de profielen en vandaag de DSX2 skin erop gezet.