Het lijkt me ook niet te kloppen.
Ik heb nu even online gekeken, wat van €103 besteld:
Verzending kost slechts 45 euro!
daar kun je zelf haast niet voor op de fiets naar Birmingham springen
Het lijkt me ook niet te kloppen.
Schuin zetten zoals Frans aangaf. Ik deed aan de rechterkant een blokje eronder zodat de machine zo kon blijven staan en dan stopt het sputteren en komt er water uit. Bij mij was het water na 3x spoelen/opwarmen helder. Misschien blijft er wel iets achter maar goed het is nu helder.Pimmedoris schreef:Zojuist de eerste cyclus gedaan voor het leegtappen. Dit water is duidelijk niet kraakhelderNa deze hoeveelheid begon het te sputteren en stopte de waterstroom. De boiler is 2.3L, dat betekent dat er nog steeds zo'n 1.5L in de boiler zit. Het is, denk ik, niet mogelijk om hem helemaal leeg te krijgen zonder demonteren? Hij staat nu af te koelen en dan weer bijvullen en het redelijk nog minimaal 1x. Kijken waar we op uit komen
Even voor de zekerheid, zodat ik niet heel stom bezig ben: je bedoelt dus als je voor de machine staat aan jouw rechterkant, en dus stoomkraan hoger dan waterkraan? Ik heb hem zelf schuin gehouden, maar een blokje zou natuurlijk makkelijker zijn. Hoe hoog was jouw blokje?bobbee schreef: do 30 mei 2024, 21:02 Schuin zetten zoals Frans aangaf. Ik deed aan de rechterkant een blokje eronder zodat de machine zo kon blijven staan en dan stopt het sputteren en komt er water uit. Bij mij was het water na 3x spoelen/opwarmen helder. Misschien blijft er wel iets achter maar goed het is nu helder.
Blokje is 4cm. Je zou ook een boek kunnen gebruiken als je niks anders hebt.Pimmedoris schreef:Even voor de zekerheid, zodat ik niet heel stom bezig ben: je bedoelt dus als je voor de machine staat aan jouw rechterkant, en dus stoomkraan hoger dan waterkraan? Ik heb hem zelf schuin gehouden, maar een blokje zou natuurlijk makkelijker zijn. Hoe hoog was jouw blokje?bobbee schreef: do 30 mei 2024, 21:02 Schuin zetten zoals Frans aangaf. Ik deed aan de rechterkant een blokje eronder zodat de machine zo kon blijven staan en dan stopt het sputteren en komt er water uit. Bij mij was het water na 3x spoelen/opwarmen helder. Misschien blijft er wel iets achter maar goed het is nu helder.
Er lijkt als ik het londinium forum mag geloven eindelijk schot in de zaak te zitten. Volgens Reis komen de eerste groepen komen deze week binnen.
Het is het wachten meer dan waard…Drankdier schreef: wo 05 jun 2024, 21:50Er lijkt als ik het londinium forum mag geloven eindelijk schot in de zaak te zitten. Volgens Reis komen de eerste groepen komen deze week binnen.
Ik wacht nu ruim 2 maanden geduldig op mijn Vectis, hoop dat ik bij de eerste levering zit en anders hopen dat de overige groepen niet zo lang op zich laten wachten als de 1e lading.
Terug naar “Hefboom- / lever apparaten”