Re: Bike voor Parkinson: 7 september 2024! (doneren kan dus nog)

11
Ik vind het altijd lastig om op dit soort initiatieven te reageren, omdat ik geen geld wil geven. Maar ik vind die gezamenlijke acties heel mooi en heel begrijpelijk dat er ook op dit forum aandacht voor gevraagd. Het is immers onderdeel van ons leven (of het kan het worden). En uit de reacties kan je ondersteuning halen. 1 + 1 = immers 3.
Top gedaan dus!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Re: Bike voor Parkinson: 7 september 2024! (doneren kan dus nog)

12
Dirk Jan schreef:Ik vind het altijd lastig om op dit soort initiatieven te reageren, omdat ik geen geld wil geven. Maar ik vind die gezamenlijke acties heel mooi en heel begrijpelijk dat er ook op dit forum aandacht voor gevraagd. Het is immers onderdeel van ons leven (of het kan het worden). En uit de reacties kan je ondersteuning halen. 1 + 1 = immers 3.
Top gedaan dus!
Dankjewel Dirk Jan! En geld is mooi maar aandacht voor het onderwerp is mij ook veel waard. Ik wil namelijk graag laten zien dat je ook mèt Parkinson een mooi leven kunt leiden en kunt blijven meedoen in de maatschappij.
Profitec Pro 800 - Timemore 078s

Re: Bike voor Parkinson: 7 september 2024! (doneren kan dus nog)

14
Top, goed gedaan!
Ik vind het heel tof dat je laat zien dat je met Parkinson toch een mooi betekenisvol leven kan leiden.

Er zijn vele verschijningsvormen en varianten van Parkinson. Helaas ken ik de andere kant van de medaille maar al te goed... Mijn schoonzus heeft MSA (een vorm van Parkinsonisme) en dat gaat afschuwelijk snel achteruit, tot het onvermijdelijk einde zeer binnenkort.

Dat maakt het extra mooi dat jouw initiatief de positieve kant laat zien! Geld blijft altijd nodig, en aandacht ook.
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60

Re: Bike voor Parkinson: 7 september 2024! (doneren kan dus nog)

15
Leinad schreef:Top, goed gedaan!
Ik vind het heel tof dat je laat zien dat je met Parkinson toch een mooi betekenisvol leven kan leiden.

Er zijn vele verschijningsvormen en varianten van Parkinson. Helaas ken ik de andere kant van de medaille maar al te goed... Mijn schoonzus heeft MSA (een vorm van Parkinsonisme) en dat gaat afschuwelijk snel achteruit, tot het onvermijdelijk einde zeer binnenkort.

Dat maakt het extra mooi dat jouw initiatief de positieve kant laat zien! Geld blijft altijd nodig, en aandacht ook.
Dankjewel!! En wat verschrikkelijk voor je schoonzus. Wil je haar groeten namens mij en haar veel sterkte wensen?
Profitec Pro 800 - Timemore 078s