Re: Niche Zero Grinder

1014
Coffeebandit schreef:Het volgende is een trechtertje dat net past in de opening om het vullen wat te vermakkelijken.
Gaaf! Ik moet er ook wat mee gaan doen. Mijn zoon heeft er 1 maar maakt niet zelf ontwerpen, wil ik gaan doen daarom. Ik heb legio ideeën. Mag ik vragen waar jij mee ontwerpt? Welk programma, dan ga ik er nu echt eens induiken.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

Re: Niche Zero Grinde

1015
bobbee schreef: wo 18 sep 2024, 11:20 Gaaf! Ik moet er ook wat mee gaan doen. Mijn zoon heeft er 1 maar maakt niet zelf ontwerpen, wil ik gaan doen daarom. Ik heb legio ideeën. Mag ik vragen waar jij mee ontwerpt? Welk programma, dan ga ik er nu echt eens induiken.
Dit ontwerp was er eentje dat ik gedownload heb maar als ik zelf iets teken is dat in Fusion 360.
Laatst gewijzigd door Coffeebandit op wo 18 sep 2024, 11:41, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: Niche Zero Grinder

1019
Meh. Functioneel.

Als je per ongeluk een back-up print maakt van het deksel dan denk ik dat ik wel iemand kan vinden die daar een financiële vergoeding tegenover wil stellen, indien van toepassing met verzendkosten...
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™