Re: Wat heb je voor het laatst gekocht?
1801Gefeliciteerd, mooi verworven!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
Geweldig!Hk87 schreef:Strietman overgenomen van Erik. Langsgeweest bij Wouter voor een check up.
Na 3 weken filter koffie dan eindelijk, Espresso Time
Bedankt Frans, echt ontiegelijk blij mee als een kind die zn favoriete speeltje heeft gekregen.
Nee, nou bijna. Die had dan plaats gemaakt voor de kafatek van swirly maar iemand anders was me voor en ergens denk ik achteraf dat dat misschien ook wel beter is geweest.bobbee schreef: do 07 nov 2024, 16:06Geweldig!Hk87 schreef:Strietman overgenomen van Erik. Langsgeweest bij Wouter voor een check up.
Ik meende dat je df83 had verkocht, toch maar niet?
Goed gedaan! Ik zat zelfs te twijfelen toen ik jouw DF83V voorbij zag komen.Hk87 schreef:Nee, nou bijna. Die had dan plaats gemaakt voor de kafatek van swirly maar iemand anders was me voor en ergens denk ik achteraf dat dat misschien ook wel beter is geweest.bobbee schreef: do 07 nov 2024, 16:06Geweldig!Hk87 schreef:Strietman overgenomen van Erik. Langsgeweest bij Wouter voor een check up.
Ik meende dat je df83 had verkocht, toch maar niet?
Natuurlijk is de kafatek van een andere orde maar met de df83 heb ik eigenlijk al een zeer capabele maler die ik dan anders veel te vroeg had weg moeten doen.
Ziet er super uit! Ben heel benieuwd naar je mening over de strietmanHk87 schreef:En het resultaat, boterzachte chocolade hemel.
BAM! Doe normaal joh! Wat een koffie geweld zo op deze tijd van de dag Prachtig mooi! Geniet ervan.Hk87 schreef:Strietman overgenomen van Erik. Langsgeweest bij Wouter voor een check up.
Jaa, waar moet ik beginnen. Het is leuk om koffie te zetten met de strietman, beetje lastig uitleggen waarom maar ik moet mijzelf echt bedwingen (of binnekort aan de decaf) om niet teveel koffie te drinken.Rosanne schreef: vr 08 nov 2024, 17:52Ziet er super uit! Ben heel benieuwd naar je mening over de strietmanHk87 schreef:En het resultaat, boterzachte chocolade hemel.
Terug naar “Leuk en interessant”