Bezzera Strega S AL

1
Hierbij verkoop ik mijn Bezzera Strega S AL. Ik ben de eerste eigenaar en heb de machine juni 2020 nieuw gekocht bij Casa Barista.

De machine is altijd netjes onderhouden en ziet er als nieuw uit, omdat ik de lekbak beschermde met een matje. Dus niet die krassen die je vaak ziet doordat men met een kopje schuift.
Het gebruik is niet intensief geweest: in het weekend gemiddeld 4 espresso per dag. Heel zelden een keer een dag door de week.

Er is altijd een water ontharder gebruikt doormiddel van Oscar bilt 150 zakje en een ontharder aan de slang.

De lekbak is omgebouwd voor het gebruik van een filter aan een slang.

De vacuum breaker is omgebouwd zodat hij via een slang in de lekbak lekt ipv in de machine.

De machine komt met:
- Dubbele filterdrager met standaard dubbel bakje.
- Enkele filterdrager met standaard enkel bakje.
- Naked filterdrager.
- Kees van der Westen douche.
- Siliconen groepring.

De machine is nog in zijn standaard uitvoering en heeft dus nog beide veren.

De machine is uit te proberen. Neem vooral je eigen koffie mee.

Prijs €1200,-
Ophalen in Leusden (Naast Amersfoort)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Laatst gewijzigd door Keyser op wo 13 nov 2024, 12:14, 4 keer totaal gewijzigd.

Re: Bezzera Strega S AL

4
Machine geproduceerd in 2018, verkocht in juni 2020? Ouch. Dan heeft hij lang in de winkel of in het magazijn gestaan? Daar kan zo'n ding natuurlijk prima tegen, dat dan weer wel.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

Re: Bezzera Strega S AL

5
ErikvW schreef:Machine geproduceerd in 2018, verkocht in juni 2020? Ouch. Dan heeft hij lang in de winkel of in het magazijn gestaan? Daar kan zo'n ding natuurlijk prima tegen, dat dan weer wel.
Jup, stond in de winkel als showmodel. Hij was ongebruikt en zonder gebruikerssporen. Kocht hem met volledige garantie van 24 maanden. Ik kreeg een kleine korting en heb toen onder garantie en tegen betaling wat aanpassingen laten doen.