Ceado koffiebonen maler E37S, €325.

1
Ceado koffiebonen maler E37S

Werkt perfect, is snel (18gr in 4 seconden) en stil.

Specificaties
Overbrenging: Direct
Inhoud Bonencontainer: 1600 gram
Diameter: 83mm Materiaal: Gehard staal
Instelbare tijd: Ja, per 0.1 sec. Rotaties per minuut: 1700 Snelheid (g/s): 1,4 – 1,8g Espresso Instelbare doseringen: Enkel en dubbel Wattage: 500 Watt Traploze afstelling: Ja Gewicht: 12,5kg

Nieuwprijs was ooit €1700, vraagprijs €325.
2 Hoppers, 1 grote met deksel en 1 kleine zonder deksel
Mag weg ivm aanschaf Single Dose molen.

Ophalen in Rotterdam
Laatst gewijzigd door Ramrod op ma 25 nov 2024, 12:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Bijlagen

Re: Ceado koffiebonen maler E37S, €325.

2
Je molen is volgens mij zéér scherp geprijsd, maar wat een eventuele koper misschien zou helpen is om te vermelden hoe oud de maler is en/of hoeveel kg er ongeveer doorheen is gegaan. Gezien het een maler is die misschien ook wel uit zakelijk gebruik komt en een setje originele schijven al snel €100 kost.

Re: Ceado koffiebonen maler E37S, €325.

3
Pti schreef: ma 25 nov 2024, 11:44 Je molen is volgens mij zéér scherp geprijsd, maar wat een eventuele koper misschien zou helpen is om te vermelden hoe oud de maler is en/of hoeveel kg er ongeveer doorheen is gegaan. Gezien het een maler is die misschien ook wel uit zakelijk gebruik komt en een setje originele schijven al snel €100 kost.
Ik heb hem van iemand overgenomen, geen idee qua leeftijd en hoeveel er doorheen is gegaan, vandaar de scherpe prijs ook.

Hoe merk ik of de schijven nog ok zijn, hij maalt in iedergeval mooi gelijkmatig en is nog zeer goed af te stellen.