Ik heb online besteld. Als je de super abole(wordt volgens mij apart bewaard) opent knalt de versheid en aroma je tegemoet. Net een cappucino van getrokken(iets leeg in smaak door verkeerde extractie) maar nog steeds echt wauw. Heel kruidig en fruitig.youssef88 schreef: za 30 nov 2024, 23:17Hoe is die zaak van binnne? weet je dat die om mn lijstje stond... ben er inmiddels 10x langsgefietst...eerwaren ze vakantie..Tbonen schreef: za 30 nov 2024, 23:12 Toch even het hart luchten. de harar Abole 92/100 cupping score koffie. in 1 woord, WAUW.
Dit is zo warm, zo vol, zuurtje maar zo een rollercoaster van smaken, en bovenal heel vergevingsgezind, in de 5 koppen geen een keer echt over zuur of over bitter gehad(met extractie tussen 20 en 35 seconden op 18 gr!).
een echte aanrader en dit jaagt de zoektoch naar een perfecte boon destemeer aan!
beetje afgeschikt toen ik zag (in ieder op een online foto) dat ze het bewaar principe van simon levelt deden...
Laat ik het zo zeggen, als ze nog het simon levelt bewaren doen met deze boon, petje af voor de smaak en crema die er toch op zit.