Re: Ervaringen met de WPM Konos? Overstap naar conisch en single dosing
21Superleuk! Ben benieuwd!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Lijkt me sterk dat hij de Honne v2 heeft. Niemand heeft die nog. Ik denk dat hij verwart met de v1, maar die heeft een ander maalwedm.nicholas schreef: vr 30 mei 2025, 18:50 Het zal de Konos worden.
Ik kreeg een bericht terug van Honne, maar eerlijk gezegd vond ik het niet echt overtuigend. Mijn indruk is ook dat hun nieuwe maler eerder gericht is op medium tot light roasts ipv medium/dark.
Daarnaast heb ik ook input gevraagd aan TomsGrinderLab (de man achter de YouTube-video die hier eerder werd gepost). Hij heeft beide malers vergeleken en raadt me aan om voor de Konos te gaan.
Keuze dus gemaakt! Ben benieuwd en laat zeker weten hoe hij me bevalt.
robinfcb schreef: za 31 mei 2025, 05:20Lijkt me sterk dat hij de Honne v2 heeft. Niemand heeft die nog. Ik denk dat hij verwart met de v1, maar die heeft een ander maalwedm.nicholas schreef: vr 30 mei 2025, 18:50 Het zal de Konos worden.
Ik kreeg een bericht terug van Honne, maar eerlijk gezegd vond ik het niet echt overtuigend. Mijn indruk is ook dat hun nieuwe maler eerder gericht is op medium tot light roasts ipv medium/dark.
Daarnaast heb ik ook input gevraagd aan TomsGrinderLab (de man achter de YouTube-video die hier eerder werd gepost). Hij heeft beide malers vergeleken en raadt me aan om voor de Konos te gaan.
Keuze dus gemaakt! Ben benieuwd en laat zeker weten hoe hij me bevalt.
Gefeliciteerd! De MC6 is een meesterwerk en ik lees alleen maar positieve reacties van gebruikers.nicholas schreef: di 03 jun 2025, 18:50 Ik was van plan de Konos te bestellen, maar de Europese versie is helaas pas in het najaar beschikbaar.
Daarom is het uiteindelijk een Monolith MC6 geworden, die naar verwachting in augustus verzonden wordt. Ik kijk er in ieder geval erg naar uit!
Terug naar “Koffiemolens & malers”