Re: Tapatalk

11

fransg schreef:Wat doodirritant is: Tapatalk gebruikers hebben vaak een soort 'signature' waar ze zelf geen last van hebben maar als je geen Tapatalk hebt krijg je die telkens onder hun berichten onder je neus gedrukt.
Dat is toch gewoon een keuze in de instellingen?
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60

12
Is er een probleem ontstaan in de koppeling met Tapatalk wellicht? Ik vond het de laatste dagen al aklig stil, ik zag alleen meldingen van andere fora.
Tot ik toevallig op de website keek en nu zie ik dat het helemaal niet stil was :-)

Is het een technisch ding vanuit het forum wellicht?
Profitec Pro 800 | La Pavoni Europiccola v2.4 en v2.5
ibrik|Bialetti moka express|Cleverdripper|Aeropress|french press|melitta|V60

13
Mogelijk in het verlengde hiervan; mijn Firefox op mijn telefoon vindt sinds twee of drie dagen dat Koffiepraat een onveilige site is.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

14
Hier ook al een paar dagen ruzie met Tapatalk.... netwerkprobleem geeft de app nu aan. Alles al een keer opnieuw geïnstalleerd, geen succes.

Weer ouderwets over naar de browser... mis het donkere thema wel
Londinium Vectis _ Eureka Mignon XL

15
Hoi, er was idd een storing. Robin is ermee bezig geweest en was even zoeken wat het was maar is nu verholpen en Tapatalk voor koffiepraat werkt weer. Hopelijk blijft het nu werken.

Grt

Bob
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!