Perfecte espresso zo simpel als maar kan. December 2024 gekocht en in uitstekende staat. Altijd met gefilterd water gebruikt, recentelijk nog de seals vervangen. Komt met een hoop extras en alle service tools die je zou willen hebben.
Uiteraard het beste om op te komen halen.
€3000,-
- LR24
- bottomless pf en spouted pf
- group sleeve removal tool
- NGS seals
- piston seal fitment tool
- originele baskets
Re: [TKA] Londinium LR24
2Hmm. Mooi ding met een faire prijs. Ik wil hem eigenlijk best hebben maar ik vrees dat ik ruzie ga krijgen thuis. Ik ga flink toeleggen op de upgrade vanaf mijn L-R. Ik blijf nog maar even dromen denk ik.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
3Je kunt jouw LR ombouwen naar R24 middels de upgrade kit a 1100 euro. Zit praktisch alles in. Komt op zo'n 1100 Euro.ErikvW schreef:Hmm. Mooi ding met een faire prijs. Ik wil hem eigenlijk best hebben maar ik vrees dat ik ruzie ga krijgen thuis. Ik ga flink toeleggen op de upgrade vanaf mijn L-R. Ik blijf nog maar even dromen denk ik.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
4Nice, ik praat hier graag nog even over door: van de posts van FransG begrijp ik dat dit nog best wel een complex ding is. Ik ben prima in staat om dat te vernaggelen - waarmee ik ook een risico moet calculeren.bobbee schreef: ma 24 nov 2025, 11:58Je kunt jouw LR ombouwen naar R24 middels de upgrade kit a 1100 euro. Zit praktisch alles in. Komt op zo'n 1100 Euro.ErikvW schreef:Hmm. Mooi ding met een faire prijs. Ik wil hem eigenlijk best hebben maar ik vrees dat ik ruzie ga krijgen thuis. Ik ga flink toeleggen op de upgrade vanaf mijn L-R. Ik blijf nog maar even dromen denk ik.
Als ik mijn L-R (2019-ish, UK stekker, in redelijke staat) moet inschatten denk ik dat die nog 1.500 max waard is, eerder 1.250? Dan is het verschil "maar" 1.750 meerprijs voor de LR24. Waar de spullen af fabriek in zitten en je zeker weet dat het netjes in elkaar zit. Verschil met zelf doen is dan 650. En die 1.100 krijg ik denk ik niet terug.
In een vacuüm is - voor MIJ - de R24 onder deze voorwaarden interessanter. Maar ja, de meerwaarde is dan wel beperkt.
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Flair GO - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
5Nee volgens mij bereken je dat niet juist zo maar ben nu even druk. Misschien even in londinium topic verder praten?ErikvW schreef:Nice, ik praat hier graag nog even over door: van de posts van FransG begrijp ik dat dit nog best wel een complex ding is. Ik ben prima in staat om dat te vernaggelen - waarmee ik ook een risico moet calculeren.bobbee schreef: ma 24 nov 2025, 11:58Je kunt jouw LR ombouwen naar R24 middels de upgrade kit a 1100 euro. Zit praktisch alles in. Komt op zo'n 1100 Euro.ErikvW schreef:Hmm. Mooi ding met een faire prijs. Ik wil hem eigenlijk best hebben maar ik vrees dat ik ruzie ga krijgen thuis. Ik ga flink toeleggen op de upgrade vanaf mijn L-R. Ik blijf nog maar even dromen denk ik.
Als ik mijn L-R (2019-ish, UK stekker, in redelijke staat) moet inschatten denk ik dat die nog 1.500 max waard is, eerder 1.250? Dan is het verschil "maar" 1.750 meerprijs voor de LR24. Waar de spullen af fabriek in zitten en je zeker weet dat het netjes in elkaar zit. Verschil met zelf doen is dan 650. En die 1.100 krijg ik denk ik niet terug.
In een vacuüm is - voor MIJ - de R24 onder deze voorwaarden interessanter. Maar ja, de meerwaarde is dan wel beperkt.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!