TKA Nurri Leva

1
Mijn Nurri staat defintief te koop.
Ik denk aan een vraagprijs van €4200.

Ik denk eventueel ook aan inruilen met bijbetaling voor een andere machine, echter wil ik wel heel strikt downgraden, als het ware. Dus geen interesse in high end machines.

Nieuwprijs €4999 factuur beschikbaar.
Geleverd afgelopen mei.
De zijpanelen zijn momenteel zwart maar nog eventueel naar keuze en onder garantie aan te passen voor drie alternatieve kleuren.
Er zitten wat extra accessoires bij gekregen als cadeau van Antonio.
Ook heb ik zelf een IMS-bakje aangeschaft.

Vragen zijn welkom bij serieuze interesse kan je ook een privébericht sturen.
Verzenden is niet mogelijk vanwege het gewicht.
Espressomachine: Nurri L-Type Leva
Grinders: Wug2-83a Hybrid & ULF - Comandante Hammerhead - 1Zpresso J-Ultra
Filter: V60 - Aeropress Premium
Bijlagen

TKA Nurri Leva

3
Ik probeer je een bericht te sturen maar ik krijg steeds een foutmelding (waarmee het universum wellicht bedoelt ‘doe het niet!!’).

Eens kijken of dit wel lukt…
Laatst gewijzigd door omeCoffee op wo 17 jun 2026, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Londinium R x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x Varia AKU mini x The Force Tamper

Re: TKA Nurri Leva

4
omeCoffee schreef:Ik probeer je een bericht te sturen maar ik krijg steeds een foutmelding (waarmee het universum wellicht bedoelt ‘die het niet!!’).

Eens kijken of dit wel lukt…
Dat denk ik niet hoor. Omdat het meestal gewoon lukt en bericht sturen terwijl het onbelangrijk is. Nu lijkt het niet te lukken wat het dus een teken van gene zijde maakt! Je bent uitverkorene!
Afbeelding
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

5
Er is wel echt daadwerkelijk wat geks aan de hand op koffiepraat want ik krijg laatste tijd ook geen notificaties meer op geabonneerde onderwerpen en ook niet van prive berichtenm

6
Hk87 schreef:Er is wel echt daadwerkelijk wat geks aan de hand op koffiepraat want ik krijg laatste tijd ook geen notificaties meer op geabonneerde onderwerpen en ook niet van prive berichtenm
Ik heb je bericht ontvangen maar kan niet reageren. Vreemd. En toch heb je mijn eerste bericht ontvangen terwijl ik een foutmelding kreeg….
Londinium R x Mazzer Philos x I200D burrs x 233M burrs x Varia AKU mini x The Force Tamper

7
omeCoffee schreef: wo 17 jun 2026, 20:54
Hk87 schreef:Er is wel echt daadwerkelijk wat geks aan de hand op koffiepraat want ik krijg laatste tijd ook geen notificaties meer op geabonneerde onderwerpen en ook niet van prive berichtenm
Ik heb je bericht ontvangen maar kan niet reageren. Vreemd. En toch heb je mijn eerste bericht ontvangen terwijl ik een foutmelding kreeg….
Ik zie nu 5 maal een bericht van jou in mijn inbox 😅
Kennelijk worden ze allen wel verstuurd ook al krijg je telkens een foutmelding te zien