Re: Wat drink je nu?

255
Het is ongelofelijk maar het pakket van Quijote uit Duitsland is al bezorgd. Voor wie interesse heeft kan ik proberen een foto te plaatsen van het pakket. De branddatum staat ook vermeld op de zakjes. Het oudste zakje heeft een branddatum van 5 januari, de rest is op 7 en 9 januari gebrand. Die van 5 januari gaan dus als 1e in de machine zo. Mijn kennissen waren erg weg van Flying Pingo en de X-roasting, maar Dante's inferno is het oudst dus die gaat als 1e de maler in. Dat is een Italiaanse espresso, donker gebrand.

Verder staan ook de gebruikte bonensoorten en de percentages die ervan gebruikt zijn vermeld op de zakjes. Erg netjes allemaal. Ik ben benieuwd! Dante's Inferno, here I come :)

Re: Wat drink je nu?

256
Verder staan ook de gebruikte bonensoorten en de percentages die ervan gebruikt zijn vermeld op de zakjes.
Dat mag je wel een unicum noemen!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

Re: Wat drink je nu?

257
Klopt alleen bij het proefpakket zijn de verzendkosten €9,00.Maar als je een ander pakket bestelt zijn de verzendkosten toch echt €16,50 :shock:
Marjolein schreef:Ik was 9 euro verzendkosten kwijt. Heb meteen betaald met paypal. Dat was voor 1250 gram (5x250gr.) espresso. Inclusief verzendkosten was ik 29 euro kwijt. Dat is niet veel duurder dan wanneer je hier in NL bestelt incl. verzenden. Ik heb het espresso probeerpakket genomen.
Laatst gewijzigd door Reza op do 13 jan 2011, 16:56, 2 keer totaal gewijzigd.

Re: Wat drink je nu?

258
Reza schreef:Klopt alleen bij het proefpakket zijn de verzendt kosten €9,00.Maar als je een ander pakket bestelt zijn de verzendt kosten toch echt €16,50 :shock:
Ik ben normaal geen spellingsnazi, maar die spelfout heeft mij in een diep emotionele bui gebracht. Ik moet geloof ik een beetje huilen... :(

Re: Wat drink je nu?

259
Ja ik ook van het lachen :lol: ........maar verbeterd. Ojee toch niet weer een spelfout hé :oops:
KoffieKikker schreef:
Reza schreef:Klopt alleen bij het proefpakket zijn de verzendt kosten €9,00.Maar als je een ander pakket bestelt zijn de verzendt kosten toch echt €16,50 :shock:
Ik ben normaal geen spellingsnazi, maar die spelfout heeft mij in een diep emotionele bui gebracht. Ik moet geloof ik een beetje huilen... :(

Re: Wat drink je nu?

260
Dante's inferno was te sterk naar mijn smaak. Dat had ik al wel verwacht, want het is de zwaarste espresso die ze verkopen. M'n vriend vond 'm erg lekker. Net een bom in z'n mond zei hij. Dante is de vriezer ingegaan en ik heb de Flying pingo vermorzeld in de molen. Dat is nog eens een lekkere koffie! Ook in de cappuccino komt hij goed door. Een blijvertje.