GELUKKIG!!!!!
Re: einde geklapper
2Nice!!!
Ook gelijk een stuk minder rondstrooiende ellende op je aanrecht ?
Welke set zit hier nu op, die van CoffeeHit > deze
Ook gelijk een stuk minder rondstrooiende ellende op je aanrecht ?
Welke set zit hier nu op, die van CoffeeHit > deze
Expobar Brewtus III - vaste waterleiding + externe rotarypomp, Mazzer Super Jolly, Gene Café, Serie Reg Barber Tampers
3Heel erg mooi! Dat zou ik ook best willen op mijn Rossi, maar waarom is dat ding zo duur? Bijna 200 euro voor een RVS trechter vind ik toch wel een beetje diefstal.
Bezzera BZ07 PID, Rossi RR45
5Raadselachtig...?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
6Valt wel mee.
Blijkt dat ik meer aan die doser gewend ben dan ik dacht.Heb al een half pond koffioe op het aanrecht geblazen.zo is stellen met lopende motor geen succes.Normaal beland alles in de doser.Nu dus op he t aanrecht.Is gewoon wennen.
Denk zet hem alvast te koop.Als het niet in een paar dagen beter gaat stap ik waarschijnlijk weer op de klapperaar over.
Blijkt dat ik meer aan die doser gewend ben dan ik dacht.Heb al een half pond koffioe op het aanrecht geblazen.zo is stellen met lopende motor geen succes.Normaal beland alles in de doser.Nu dus op he t aanrecht.Is gewoon wennen.
Denk zet hem alvast te koop.Als het niet in een paar dagen beter gaat stap ik waarschijnlijk weer op de klapperaar over.
7Ah, dus dan zou deze post beter "Leve het geklapper" genoemd kunnen worden...
En dan is het niet te hopen dat je straks iemand blij maakt met een dood vogeltje.
En dan is het niet te hopen dat je straks iemand blij maakt met een dood vogeltje.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
9Je hoeft echt niet te verstellen met draaiende motor. Ik doe dat ook niet en heb totaal geen probemen.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
10Ik heb er ook een achterplaat ,anti static screen en pakking bijgekregen.Bert K schreef:Heel erg mooi! Dat zou ik ook best willen op mijn Rossi, maar waarom is dat ding zo duur? Bijna 200 euro voor een RVS trechter vind ik toch wel een beetje diefstal.
109 euro.
Blijft teveel.
De doser is van zwaar rvs,dik plastic en degelijk doseermechanisme.
De trechter van dun staal zonder mechanisme.