Re: Wat doen jullie voor de kost?

11
Aadje schreef:Ik studeer Industrieel Ontwerpen en heb een bijbaant als barista. Verder heb ik een klein eigen bedrijfje, Scharlakenrood, maar wat ik daar precies mee wil weet ik nog niet helemaal. Stiekem wil ik eigenlijk meer met koffie doen.
Zozo... Kees van der Westen in je portfolio... :roll:
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

12
Ik ben foto- grafisch ontwerper, met een parttime onderneming, op dit moment werkzaam bij een communicatiebureau.

Met het hier gedeelde virus van koffie. Misschien dat we daar nog meer uit gaan halen. Met een koffiekeuken moet dat toch kunnen. Nu eerst maar eens een cappootje maken voor mijzelf en collega's.

Adios Sanne
Leg nou nog een keer uit hoe je dat precies doet.....vervelen

13
Ik heb een eigen bedrijf op het internet en verkoop ruitersport artikelen (Allesvoorpaarden).
Heb een hele brede interesse op het gebied van gezondheid.
Dat houdt uiteraard in dat wij erg veel uit eigen tuin eten.
Kruiden die we opeten maar zeker ook gebruiken om thee van te zetten.
Door die gezondheidstik wilde ik dus absoluut ook die vieze senseo vervangen.
En zie daar, sinds gisteren de trotse eigenaresse van een Expobar Brewtus II en een Macap bonenmaler. :D

14
Martijn schreef:Zozo... Kees van der Westen in je portfolio... :roll:
Okay, met de billen bloot dan maar. Ik heb vorig jaar mijn bachelor afstudeeropdracht voor Kees gedaan. Ik heb meegewerkt aan de nieuwe zetgroep, die op de Speedster komt. En zoals jullie al wisten is die in de laatste fasen van de ontwikkeling. Verder kan ik er helaas nog weinig over zeggen. Behalve dat ik erg benieuwd ben hoe de Speedster ontvangen wordt als de eersten verzonden gaan worden.
Speedster | SuperJolly | et al.

15
Aadje schreef:Okay, met de billen bloot dan maar. Ik heb vorig jaar mijn bachelor afstudeeropdracht voor Kees gedaan. Ik heb meegewerkt aan de nieuwe zetgroep, die op de Speedster komt. En zoals jullie al wisten is die in de laatste fasen van de ontwikkeling. Verder kan ik er helaas nog weinig over zeggen. Behalve dat ik erg benieuwd ben hoe de Speedster ontvangen wordt als de eersten verzonden gaan worden.
Leuk hoor. Het is wel een beauty geworden, de Speedster. Onlangs hebben we de gelegenheid gehad een kijkje te nemen in de werkplaats in Waalre en in zijn "R&D werkplaats" achter zijn huis. Erg leuk en inspirerend!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

16
Martijn schreef:
youneedstyle schreef:Product Ontwerper spreekt hier...
Mijn complimenten voor je site! Ziet er top uit. Ook je portfolio is indrukwekkend.

Heb je deze site zelf gemaakt?
Ik zal even netjes op je vraag antwoorden: "Ja ik heb die sites inderdaad zelf gemaakt"
I had some dreams, they were clouds in my coffee. Carly Simon
Live on stage: Vibiemme Domobar + Racillio Rocky

17
Ik ben hoofd bediening en sommelier in een restaurant in Philippine, Zeeuws-Vlaanderen.
Verder doe ik wat advieswerk op het gebied van natuurlijk koffie, maar ook vooral wijn-spijs combinaties en wat whisky.
Moet het nu echt eens allemaal officieel gaan maken en er wat vaker geld voor gaan vragen. De eerste workshopaanvragen zijn er. :D
Barista level 1 en 2
Nationaal Coordinator SCAE Netherlands

18
Ik ben hoofd bediening en sommelier in een restaurant in Philippine, Zeeuws-Vlaanderen.
Verder doe ik wat advieswerk op het gebied van natuurlijk koffie, maar ook vooral wijn-spijs combinaties en wat whisky.
Wow, dat klinkt goed! en dat: "...en wat whisky" maakt me ook nieuwsgierig, hoe stel ik me dat voor? :P
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

19
Ik werk als Front-end developer bij een groot full-service internetbureau; Ik vertaal designs en requirements naar werkende websites.

Privé ben ik veel met koffie bezig en tevens doe ik onderzoek naar een goede machine voor op het werk.
Nivona 850 | ECM Giotto Premium | Compak K3 Touch | Xpressivo tamper + mat

20
Hallo,

ook ik wil mij even voorstellen. Mijn naam Herman Hammer en sinds 2005 in de koffie verzeild geraakt...door toeval! Nu, anno 2008, steeds dieper in de wondere wereld die koffie heet terecht gekomen...and I'm loving it!!! ;)
Ben voor de koffie veel in het buitenland (met name Italië en Duitsland) te vinden alwaar ik de koffie, machines en tools uit importeer. Denk aan de koffiesoorten o.a. Bristot Caffè; machines m.n. LaSpaziale en de tools aan TORR en Terrakeramik.

Ach ja...je probeert eens wat, drinkt eens wat en geniet telkens weer!

Gr Herman
"Voulez Vous Café avec moi?"