Re: Izzo Alex Duetto in bestelling

4
merten schreef:Het is een Izzo Alex Duetto Generatie 3 geworden. De vorige generatie is uitverkocht. Je krijgt er in ieder geval is een keer een fatsoenlijke tamper bij i.p.v dat kunststof ding.
En dat voor een leuke prijs. ;)

Uitgerust met een cold touch stoompijpje, heet waterpijpje en een ander overdrukventiel. Ik ben benieuwd hoe deze zal bevallen.

Re: Izzo Alex Duetto in bestelling

5
Ik ben opzoek naar een vervanger voor mijn reneka techno (veel storingen de laatste tijd). Als ik vragen mag wat was je goede prijs en waar heb hem besteld? is er een lange levertijd?

alvast bedankt
Laatst gewijzigd door pipo1000 op do 03 jan 2013, 16:15, 2 keer totaal gewijzigd.
VBM Domobar Super PID Double Boiler - G-iota DF64 Maler - Mahlkonig K30 Vario

Re: Izzo Alex Duetto in bestelling

6
Erg verwarrend trouwens die versie 2 of 3 zonder een duidelijke uitleg en een website van de fabrikant. Kan iemand zijn licht laten schijnen, want in de US, Nederland en UK zie ik alleen V2, echter bij onze duitse vrienden spreken ze over een V3.
VBM Domobar Super PID Double Boiler - G-iota DF64 Maler - Mahlkonig K30 Vario

Re: Izzo Alex Duetto in bestelling

7
pipo1000 schreef:Erg verwarrend trouwens die versie 2 of 3 zonder een duidelijke uitleg en een website van de fabrikant. Kan iemand zijn licht laten schijnen, want in de US, Nederland en UK zie ik alleen V2, echter bij onze duitse vrienden spreken ze over een V3.
Daar zijn het Duitse vrienden voor, zo'n 70 jaar geleden hadden ze een V1 al rap kwam er een V2, er werd gesproken over een V3 die is gelukkig nooit van de grond gekomen ;)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: Izzo Alex Duetto in bestelling

8
De generatie drie heeft alle specificaties als de II alleen er zit een ander type overdrukventiel in. Tevens is de behuizing van edelstaal gemaakt. Er zit een edelstale tamper bij en een paar blikken koffiebonen van Izzo zelf.
Ik had een demomodel in bestelling, toen ik een mail kreeg dat ik ook een nieuwe generatie III kon bestellen met bijbetaling van 100 euro, dat heb ik toen gedaan.
Stoll verkoopt veel Izzo's en zal dus wel door de voorraad Generatie II heen zijn. Dat demomodel heeft nog een dag op de site gestaan en ook weer verkocht.