Nieuwe Senseo

1
Philips komt met een nieuwe generatie Senseo apparaten. Belangrijkste verschil is dat dit apparaat een melk reservoir on-board heeft zodat er heuse koffie-melk-combinaties mee gemaakt kunnen worden.

Afbeelding

Meer info op Koffiegek.nl >>
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Re: Nieuwe Senseo

3
Ja, alle berichten over iets wat met Senseo te maken heeft zou moeten worden verwijderd :evil: ;) Of eigenlijk ritueel verbrand worden :D
Barista Kampioen Baarn en Omstreken 2008
Currently: Gaggia Baby Twin - Compak K3 Touch - Concept-Art Massiccio
Wishlist: Espresso Gear Xpressivo Barista RVS

5
Evert Mandemaker schreef:Senseo ??? ik dacht dat dit forum over koffie -en de kunst van het zetten- gaat... :o
Voor veel mensen is Senseo toch wel degelijk koffie... uiteraard ben je zelf vrij om iets anders te drinken. Laten we elkaars keuzes in ieder geval respecteren. Voor veel mensen is de Senseo denk ik wel degelijk een opstap geweest naar iets anders/beters en ik denk daarnaast dat de Senseo een behoorlijk steentje heeft bijgedragen aan de huidige koffiecultuur in Nederland...
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

8
Afbeelding
Afbeelding

Allebei rood maar daar houden de vergelijkingen ook bij op. Senseo? Nee, geef mijn kopje maar aan Fikkie. Ik heb de foto's even verkleint om het forum wat netter te houden.
Martijn schreef:... Voor veel mensen is de Senseo denk ik wel degelijk een opstap geweest naar iets anders/beters en ik denk daarnaast dat de Senseo een behoorlijk steentje heeft bijgedragen aan de huidige koffiecultuur in Nederland...
Wat hebben de mensen voor het Senseo avontuur dan wel niet gedronken?

9
Steff schreef:Wat hebben de mensen voor het Senseo avontuur dan wel niet gedronken?
Ik denk gewoon filter koffie.

Naar mijn mening had DE hun geld en moeite moeten steken in betere filter koffie. En vooral aan het uitleggen aan de mensen (het gewone publiek) wat er allemaal beter kan. Op dit moment timmeren ze redelijk aan de weg om de espresso cultuur te promoten, maar waarom hebben ze dit niet gedaan met filter koffie, ipv die gare Senseo op de markt te brengen.
Barista Kampioen Baarn en Omstreken 2008
Currently: Gaggia Baby Twin - Compak K3 Touch - Concept-Art Massiccio
Wishlist: Espresso Gear Xpressivo Barista RVS

10
Zolang er Senseo voor de massa is blijft kwaliteitskoffie betaalbaar.
We moeten er toch niet aan denken dat iedereen maar goede koffie gaat drinken?
Goede koffiebonen zijn veel te schaars! De opkomst van Starbucks heeft de prijs al zo opgedreven.
En waar moeten we anders met al die c-keus koffiebonen naar toe?
Nee, Senseo is een goede taktische oplossing.
Voor koffieliefhebbers die geen Senseo drinken.
Er gaat niets boven morgen.