Ik heb hem net ook gezien, erg gaaf!
Ben hem nog niet eerder op MP tegengekomen en echt duur is hij volgens mij niet. Ik ben helaas ff blut
Re: gespot
82Iets voor Crema,zocht nog een conische
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje
84Had ie volgens mij in SEP. 2011 alweer verkocht ,samen met de Ponte
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje
85Om welke versie van de Pharos gaat het eigenlijk?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
86Deze kwam ik gisteren tegen op 2dehands.be
Zijn hier misschien al ooit gepasseerd.
mini-espresso
2 miniaturen van Cimbali espresso apparaten.
Heb de persoon een mailtje gestuurd en ze zijn nog beschikbaar.
Ze vraagt er 100€ voor.
Beetje veel voor mij aangezien ik geen Cimbali heb, maar misschien zijn er hier wel mensen geinteresseerd.
Zijn hier misschien al ooit gepasseerd.
mini-espresso
2 miniaturen van Cimbali espresso apparaten.
Heb de persoon een mailtje gestuurd en ze zijn nog beschikbaar.
Ze vraagt er 100€ voor.
Beetje veel voor mij aangezien ik geen Cimbali heb, maar misschien zijn er hier wel mensen geinteresseerd.
La Pavoni Europiccola, BFC Junior Plus, Faema MC
87Ik heb eerlijk gezegd geen idee waarnaar ik zit te kijken als ik naar die fotootjes kijk!? Ze allemaal verschrikkelijk onscherp . Honderd euro voor allen maar een "sieraad" lijkt me nogal veel.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
88Die staan er al zowat een jaar op en ze is dus nog niet van plan met de prijs te zakken.
Ik vroeg een keer betere foto's te sturen en oen kreeg ik dezelfde foto, alleen wat groter maar zo mogelijk nog waziger, toen ben ik eens flink aan het Googelen geweest en vond diezelfde dingen voor rond de veertig euro, alleen in een verwegnistan land.
Ik vroeg een keer betere foto's te sturen en oen kreeg ik dezelfde foto, alleen wat groter maar zo mogelijk nog waziger, toen ben ik eens flink aan het Googelen geweest en vond diezelfde dingen voor rond de veertig euro, alleen in een verwegnistan land.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
89Erg groot zijn die dingen ook niet, gezien de stoelen en plant op de achtergrond. Kortom; belabberde foto's en veel te duur...
Voor 100 euro weet ik wel leukere espressogerelateerde zaken
Voor 100 euro weet ik wel leukere espressogerelateerde zaken
Expobar Brewtus III- Ponte Vecchio Lusso - Ponte Vecchio Export - Mahlkoning Vario - Demoka M203 - Six Cup Classic Series Chemex - Bialetti Moka Express 3 en 1-kops - Hario V60 Dripper - Hario Skerton
90Ik heb ze een bericht terug gedaan dat ik het teveel vond.
En dat ik eerder 20€ in gedachten had.
Vermoed dat ik hier niet veel reactie op ga terug krijgen
En dat ik eerder 20€ in gedachten had.
Vermoed dat ik hier niet veel reactie op ga terug krijgen
La Pavoni Europiccola, BFC Junior Plus, Faema MC