Re: Speurtocht: superautomaat tot 1000 euro

14
VP1985 schreef:Ben benieuwd of je de korting bij de Vlagheide wel krijgt, staat namelijk op de site dat de korting niet voor de machines van Nivona geldt.
Scherp, ik ben bang dat ze die voorwaarden dan veranderd hebben want ik kan me niet herinneren dat dat er eerst ook stond.

@Maximus: Die severin s2 lijkt een mooie optie, toch heb ik er niet zo'n goed gevoel bij. Severin is zover ik weet toch een beetje een b merk die heel veel goedkopere witgoed apparaten maken. En bij een dergelijke aanschaf denk ik wel 2x voor ik een b-merk koop. Desondanks lijken de functies van het apparaat perfect, de twijfel zit 'm dus puur in de duurzaamheid.

15
VP1985 schreef:Ben benieuwd of je de korting bij de Vlagheide wel krijgt, staat namelijk op de site dat de korting niet voor de machines van Nivona geldt.
Wel een typisch bericht dit, alleen aangemeld voor zo'n bericht, terwijl dit pas net veranderd is op de website. :|

Maar goed....
Dan zou ik de Nivona dus niet bij de vlagheide kopen maar bij koffiewarenhuis ;)
Nivona 850
Pede handmolen
Bodum cafetière

17
Ja, of "voorkennis"? ;)
maximus288 schreef:voor 600 euro heb je een severin s2, die doet alles hoor. bij koffiediscounter hebben ze er een filmpje van gemaakt mij lijkt het een degelijk apparaat. zelf heb ik een jura ena 9 ot waar ik zeer tevreden over ben die vind je voor 900 euro.
grt peter
De Jura kan je niet goed genoeg reinigen, das niet zo fris mijn inziens...

Die Severin kan best interessant zijn als het ook een Eugster-Frismag is (zoals Jura, Nivona, Bosch, Siemens, enz?)... ;)
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

18
Nou het lijkt erop dat ik bijna alles kwijt ben :cry:
Ik had van iedere bereiding een filmpje, van het hele menu foto's gemaakt.
Van de zetgroep en hoe het eruit ziet na een week gebruik, in totaal iets van 40 foto's :roll:
Hiervan heb ik 2 filmpjes terug gevonden, van een espresso en een cafe creme...

http://i1112.photobucket.com/albums/k49 ... b0161e.mp4

http://i1112.photobucket.com/albums/k49 ... 65b4ee.mp4

Excuses voor de vertraging...
Nivona 850
Pede handmolen
Bodum cafetière

19
een duits b merk? bestaat dat wel? die severin s2 ziet er degelijk uit en de zetgroep ook, die laatste schijnt zelfs een nieuw ontwerp te zijn waarbij hij minder koffie bonen verbruikt en zelfs keramische maalschijven. als ik mijn jura ena 9 niet 2e hands had kunnen kopen [beiden ongeveer de zelvde prijs] was ik zeker voor een nieuwe severin s2 gegaan, hij heeft zelfs een optie voor warme melk dat heeft mijn jura niet eens. ik moet er wel bij zeggen dat de mening over de severin mijn eigen indrukken zijn en geen ervaring, maar ik zag iemand op het forum met een severin mischien kun je hem eens vragen.
Rocket Appartamento brass / Mazzer Super Jolly / Kinu M47 v3

20
Heb vandaag contact met ze gehad omdat ik interesse heb in de Nivona 830. Ik kan 'm bestellen met de 10% korting dus ze zijn echt de goedkoopste die ik kan vinden op internet.

Komt ie dus op EU. 989,10 incl. verzendkosten