Re: Quick Mill Omre...da's een mooi ding!

2
Nee, is geen 'hebbeding voor de hobbyist'. Gewoon een mooie maler voor iemand die waarde hecht aan het hebben van mooie spullen. Is duurder dan een gelijk gespecificeerde moderne maler (Faema MPN ofzo), maar oneindig veel mooier en het oog wil ook wat, vooral als je het ding naast een mooie espressomachine in een mooie keuken zet. Als je zoiets zoekt zijn er geen alternatieven, en de QM's zijn commercieel en gaan dus jaren mee.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

6
Deze molen stond al meer 2 maanden op een belgische site zonder telefoonnummer vermeld en die heb ik al 3 x gemaild en geen reactie mogen ontvangen, er is een maar aan deze molen de bonenhopper heeft boontjes in het glas geëtst deze is dus niet van deze molen, daar hoort namelijk een blanke wat wijdere hopper op, alle drie de keren dat ik mailde heb ik hier over gesproken en wellicht bewust geen mail terug gehad, ook jammer dat het snoer is vervangen, je gaat zo'n molen namelijk niet meer gebruiken er zijn ook geen nieuwe schijven voor te krijgen, helaas is dat.

Adriaan

Dat Lowballen valt dan wellicht nog mee 8-)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

10
Ik had hem ook al zien staan. eerst voor €120,- en ik vermoed naar aanleiding van mijn vragen heeft hij er weer een snoer op gezet, de motor laten draaien en gekeken naar de maalschijven. Gelijk €30 bij de prijs gedaan, er afwachtende verkoper aast op de hoogste bieder niet geneigd om een dealtje te sluiten :|
Er komt vandaag iemand kijken vertelde hij mij en anders wou hij hem niet onder de €150 verkopen, helaas.