Re: BFC Macinox koffiemolen

2
Zal wel een rebranded maler zijn, BFC is vooral bekend van hun compakte espressomachines. En ik vind dit ding er een beetje uitzien als een Obel brigant met een ander kastje er omheen. €125 lijkt me goed betaald.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

8
Ja, die Rossi is wel beter dan dat andere malertje! Waarom wil je per sé doserless?
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

9
Ik wil graag doserless omdat je minder hoeft schoon te maken en je een beter rendement uit je koffie haalt. Plus ik vind de look een stuk cleaner van een doserless machine. Het is niet zo dat ik honderden bakken koffie moet zetten maximaal 4 dubbelen als iedereen koffie wilt.

Naar mijn idee is doserless het makkelijkste voor thuis gebruik.

10
Ik hoop dat je weet wat je aanhaalt, maar ja over dit onderwerp is al zo vreselijk veel geschreven dat het gebruik van de ZOEKFUNCTIE eigenlijk en betere oplossing is. 8-)
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.