Re: Testen van de Senseo Sarista

2
Welkom op het forum!

Je kan je hier even verder voorstellen. Wie ben je? wat is je koffie ervaring? welke apparaten heb je staan? etc. En dan kan je een item plaatsen in de rubriek volautomaten edaar bijhouden.

Veel plezier met je nieuwe machine. Ik ben benieuwd naar je ervaring.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO

4
jointhat schreef:Hallo allen,

Ik ben lid geworden om mijn revieuws te plaatsen over de Senseo Sarista.
Kan ik mijn gang gaan, het houden bij 1 Topic en deze iedere keer updaten?

Ik verneem het graag. Groeten Jointhat!
Wat mij betreft hoeft dat niet en zeker niet omdat je hier even komt Bloggen, daar heb ik een pesthekel aan, je brengt namelijk alleen maar een reclame van een feitelijk ongewenst product wat het bij de liefhebbers niet gaat maken, meer oude koffie zullen we maar zeggen :(

Ik spreek hier duidelijk voor mezelf,
moest iemand anders zich aangesproken voelen en het er niet mee eens is,
je hoeft hier dus niet op te reageren.

Groet@3aan

Hier het BloggerdeBloglinkje, nee daar zitten we niet op te wachten, als er toch interesse is hoeven diegenen alleen naar deze link te gaan; http://www.theinsiders.eu/v2/site/campa ... lb1209.htm
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

5
He verdikkie mogelijk lopen we zo de 10 postkaartjes mis die mochten worden uitgedeeld.

"Om uit te delen:
• Marktonderzoeksboekje
• 10 postkaartjes"

Ik begrijp de strategie van Senseo wel, maar waar het irriteert is denk ik de schijn van "persoonlijk contact" waarmee ze verwachten dat iemand die een apparaat kado krijgt zijn hele familie- vrienden- en kennissenkring verkoopt.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

9
Dat zou wel een klapper zijn, als wat slimme mensen met twee rechterhanden er direct een alternatief bonen-trechtertje voor maakten en de machine konden testen met allerlei echte koffiebonen. De machine zou de Solex onder de brommers kunnen worden.

Misschien kan de topic-starter aangeven of zoiets mag, of dat er een verklaring moest worden ondertekend met de belofte niets aan de machine te modificeren / verbouwen / verbeteren / verder ontwikkelen.

En foto's graag erbij!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

10
Dat aanpassen is toch zo gebeurd?
Je neemt een oud "bonenpotje", boven kant eraf en vullen maar....
(wordt toch niks, :evil: < geluid van gemene lach instarten...mwoehahaahaaa....>
Kan niet missen,
dubbel gaas filtertje erop bij de koffieuitloop voor de schuimende nep crema laag etc...
Ik neem wel een slokje slootwater of uilenzeik...
Laat maar komen die review! :grin:
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’