Nu wat kritischer, de tussenstand op 30 september..
ik heb online een video geplaatst, hopelijk is dit gelukt en kan iedereen deze zien. Graag jullie reacties. In de video is goed de volume te horen.
http://www.youtube.com/watch?v=jR9BV-vp ... =endscreen
Enkele dagen drink ik nu koffie uit de Senseo Sarista, ik doe dit met veel plezier en kijk uit naar ieder kopje. Ook laat ik graag familie en vrienden proeven.
Het apparaat staat nog steeds mooi op ons aanrechtblad, we hebben er de ruimte voor.
De vorige Senseo staat in de kast en die mis ik he-le-maal niet.
Ik had mij aangemeld voor de campagne omdat ik zoekende ben naar een nieuw koffieapparaat. Zelf heb ik de allereerste Senseo versleten en heb ik op dit moment de Senseo Latte Select. Deze was aangeschaft voor de mogelijkheden met melk, maar ik maak er haast geen gebruik van.
Wat mij tegen gaat staan is dat wanneer de koffiepad/koffie een vervelende geur krijgt wanneer de vershoud zak al enige tijd geleden is geopend. Iemand hier nog tips voor? Of zijn jullie absoluut geen pad drinkers?
Ik drink graag goede koffie (maar wat is goede koffie?!) en vond tot een twee weken geleden de Nespresso heerlijk. Maar de prijs per cupje houdt mij tegen om een Nespresso aan te schaffen.
Daarnaast drink ik steeds meer bij vrienden/familie koffie uit een bonenmachine wat me ook goed bevalt.
Ik gaf voorgaande de campagne aan dat ik benieuwd was naar het geluid/volume van deze nieuwe Senseo Sarista.
Ik ervaar het apparaat nu en dit is mijn mening tot nu toe (apparaat 4 dagen in bezit):
Pluspunten
-Uiterlijk
-Smaakkeuze
-Makkelijk schoon te houden
-Vers ruikend ‘bakkie’ koffie
-Hete koffie
-Minder accessoires dan vorige Senseo (2 x pad houder, pad opbergcontainer, pad prullenbakje)
Minpunten
-Volume tijdens het malen van de bonen, maar wat wil je de bonen moeten gemaald worden
-Prijs van de Bean Funnel
-Middelmaat mok past niet onder de tuit
-Geeft snel aan dat het water op is