Re: Londinium 1

61
Midas schreef:Ik zie toch duidelijk dat deze machine ook flext! Ik blijf wachten tot er eens iemand met verstand van espresso de machine aan de tand voelt. Hoor iets teveelmoppervalkkige of commerciële verhalen.
Zie idd behoorlijk wat beweging in het apparaat.

Re: Londinium 1

64
Wat mij opvalt is dat er zoveel nieuwelingen zijn die de L1 kopen. Ik heb bijna nog geen verhaal gelezen van een echte pro. Alleen maar stukjes van mensen met een klote maler, of oude bonen of hun eerste ervaring met een lever. Ben ook benieuwd of Bezzera nu snel gaat schakelen. Ik denk dat het toch verstandig is om nu een update uit te brengen.

Re: Londinium 1

67
Midas schreef:Wat mij opvalt is dat er zoveel nieuwelingen zijn die de L1 kopen. Ik heb bijna nog geen verhaal gelezen van een echte pro. Alleen maar stukjes van mensen met een klote maler, of oude bonen of hun eerste ervaring met een lever. Ben ook benieuwd of Bezzera nu snel gaat schakelen. Ik denk dat het toch verstandig is om nu een update uit te brengen.
Waarom moet bezzera iets doen?Strega doet zijn werk perfect.Heb hem nu meer dan anderhalf jaar en ding doet het nog net zo goed als anderhalf jaar geleden.Ik zie nog steeds geen enkel voordeel in de londinium.

Re: Londinium 1

68
cremalover schreef:Waarom moet bezzera iets doen?Strega doet zijn werk perfect.Heb hem nu meer dan anderhalf jaar en ding doet het nog net zo goed als anderhalf jaar geleden.
Ik denk dat niemand die tevreden is met zijn spullen wat anders moet. Maar terwijl ik een half jaar geleden nog regelmatig op Marktplaats keek of er geen Strega te koop was, doe ik dat nu niet. Ik zocht ook weleens naar een goeie zaak in de buurt waar ze een Strega zouden verkopen maar ik zag de machine nooit in het echt. Nu kijk ik meer richting Londinium. Voor wie nu in de markt is voor een hefboommachine is er ineens meer keuze, tussen de Strega en de Achille. En de aandacht die nu uitgaat naar "the new kid on the block" uit Londen, ging bij de introductie van de Strega naar Bezzera. Als Bezzera de volgende ronde weer vooraan wil staan, gaan ze misschien wat nieuws verzinnen.

Maar je hebt gelijk, het *moet* niet, het is zo ook al goed.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino