Re: Resonantie Rocket evo 2

11
Echt heel stroef is het niet, maar het piept wel bij het terug omlaag doen. Dat filmpje van Stoll espresso was voor mij ook een van de redenen om de vraag hier op het forum te stellen en contact op te nemen met de verkoper. Daar lijkt de machine echt fluisterstil.

Autofill is bij mij ook echt gehorig, maakt nog veel harder geluid dan koffiezetten.

@Midas: Ik neem alleen de bovenkant eraf om diagnose te stellen en eventueel bij makkelijk op te lossen het zelf te doen. Ben met verkoper overeengekomen dat dit geen invloed heeft op garantie.

Re: Resonantie Rocket evo 2

12
Ja klopt de autofill is zeer gehorig, hopelijk kan je de oorzaak vinden daar ben ik zeer benieuwd naar.
Het filmpje van Stoll espresso is volgens mij wel de enige waar die zo stil is.

Het was twijfelen of ik mijn misstap wilde plaatsen en ik weet zeer goed wat ik heb gedaan/misdaan, een zeer schrale troos is dat echt alles te vervangen is mocht het in de toekomst problemen gaan opleveren.

De bovenkant en eventueel de zijkanten zijn er relatief makkelijk af te halen, maar mocht er nou echt aan gesleuteld moeten worden dan wordt het een ander verhaal, bepaalde onderdelen zijn kwetsbaar. Daarom heb ik mijn ervaring geplaatst, als waarschuwing :o
Bezzera BZ13 DE PID, Mazzer Major Manual, DVA LT8, Torr tamper 41mm, LM1 VST