Hallo,
Ik heb via MP een siemens Surpressa S20 gekocht. Ik heb hem gereinigd met de daarvoor bestemde tabletten. Probleem: Hij geeft alleen maar mega bakken koffie, ongeacht op welke stand hij word gezet. Iemand hier ervaring mee? Alvast dank
Re: Hulp gevraagd Siemens S20
2Owh en alvast ter preventie: ik ben een volautomaten maagd heb de handleiding van voor naar achter doorgelezen en de zoekfuncties binnen jullie forum gebruikt maar kom er ondanks de speurtochten niet uit.
3Je draait aan de juiste knoppen?
Dan lijkt de water-selectieknop/schakelaar stuk...
Geen idee hoe je dit kunt oplossen, misschien zijn er onderdelen voor op www.esprase.nl?
Dan lijkt de water-selectieknop/schakelaar stuk...
Geen idee hoe je dit kunt oplossen, misschien zijn er onderdelen voor op www.esprase.nl?
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30
4Hoi,
als je op koffie drukt deze knop ingedrukt houden tot je de juiste hoeveelheid hebt. dan los laten en zo stel je de hoeveelheid in. voor de volgende keer onthoud de machine dit.
dit moet je wel voor elke stand doen. dus espresso koffie klein etc.
groet
als je op koffie drukt deze knop ingedrukt houden tot je de juiste hoeveelheid hebt. dan los laten en zo stel je de hoeveelheid in. voor de volgende keer onthoud de machine dit.
dit moet je wel voor elke stand doen. dus espresso koffie klein etc.
groet