Re: Mazzer major

11
cremalover schreef:Misschien tegen de muggen. :mrgreen:
Meer tegen vervelende Gasten die het leuk vinden er een papiertje o.i.d. in te stoppen. :(
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

13
Joep schreef:Gebeurt dit serieus bij jou? Damn...
Bij mij niet maar heb het wel een keer in een koffiezaak in Apeldoorn gezien, ik heb ook gevraagd of ze wel goed bij hun hoofd waren, tja en die barista was een pikkie van een jaar of 16 en die maakte een behoorlijke Cappuccino en die liet het maar voor wat het was, toen die gasten weg waren zei die wel netjes Dank u wel en kreeg nog een lekker bakkie van hem!
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

14
Spironski schreef:Ik zal je vertellen dat je een Major niet zomaar even "op de kop tikt".
Ook fysiek niet ;-).Voel het nog mijn rug van het kleine stukkie tillen naar de auto.....
|| Rocket Giotto Evo V2 met Eric's E61 | Aeropress | Hario V60 | Mazzer Major mod | Custom Tije's schudbrander ||

15
Welke heb je nu op de kop getikt en waar?
De advertentie uit je topicstart staat er nog gewoon.
Behmor 1600+, Baratza Sette 270W, La San Marco SM95A, Faema MC90, La Pavoni Europiccola, mini Gaggia, Bezzera Magica, Bosch B30

16
R&B schreef:Welke heb je nu op de kop getikt en waar?
De advertentie uit je topicstart staat er nog gewoon.
Er stond nog een tweede major te koop op MP. Veel ouder, een zwarte doseruitvoering.
|| Rocket Giotto Evo V2 met Eric's E61 | Aeropress | Hario V60 | Mazzer Major mod | Custom Tije's schudbrander ||