Dik aluminium,mooie kast en afwerking.
Ik vind hem helemaal top.
http://www.youtube.com/watch?v=VFnXqY0Kmic
Re: Prachtige zelfgemaakte e61
2Ik dacht even dat de zetgroep zelf was gemaakt, maar het betreft hier dus een zelf-samengestelde machine van bestaande onderdelen. De behuizing is dan wel zelfgemaakt en ziet er inderdaad prachtig uit!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
3Wooow...inderdaad hele mooie make-ove/customisationr of case-mod, weet niet hoe men dit begrip in deze contreijen aanduidt
4De boiler is wel op een magnifieke manier gemaakt waar geen concessies aan het materiaal zijn gedaan,
Waarom zou je een E61 zelf gaan maken als die er in ruime mate voorhanden is, en dan het hele nette pijpwerk. geeft het geheel een mooie eenheid, de boekenkastbehuizing ben ik minder van gecharmeerd maar dat is puur persoonlijk, het Carbonmateriaal is er ook in een mooie zilvergrijze uitvoering wat net wat meer cachet geeft.
Mooi gedaan, alleen hij denkt als een Duitser en dat de rest van de wereld Grieks kan lezen en verstaan.
Waarom zou je een E61 zelf gaan maken als die er in ruime mate voorhanden is, en dan het hele nette pijpwerk. geeft het geheel een mooie eenheid, de boekenkastbehuizing ben ik minder van gecharmeerd maar dat is puur persoonlijk, het Carbonmateriaal is er ook in een mooie zilvergrijze uitvoering wat net wat meer cachet geeft.
Mooi gedaan, alleen hij denkt als een Duitser en dat de rest van de wereld Grieks kan lezen en verstaan.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
5Ziet er sjiek uit. Had alleen een rotatiepompje in gemogen van mij... als je toch bezig bent...
6Op 2:22 lijkt het alsof hij links achter een gewoon 220 V voedinkje met stekker ondersteboven op de bodem heeft geplakt. Aan de buitenkant ziet de machine er heel degelijk uit en die boiler vind ik ook stoer maar de elektra erin lijkt me wat gedurfd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
7Echt wel tof gedaan, dit zouden ze meer mogen doen. Lijkt me zeer leuk als hobbyproject van onbepaalde duur
Zot van chocoladebruin, zwart goud en slow roast koffie.
Trotse eigenaar van Koffiemakers waar we o.a. Senseo koffiepads maken.
Trotse eigenaar van Koffiemakers waar we o.a. Senseo koffiepads maken.