Re: Hausbrandt Gourmet
12Ik deel graag een kilootje met Arnaud. Arnaud heeft een Isomac met Macap. Ikzelf zal de koffie beoordelen op m'n Mirage Indr.
13Ik wil ook graag meedoen en de koffie testen in de Elektra... Misschien een leuk plan als iemand uit Groningen met mij wil delen? 2 neuzen ruiken immers meer dan 1 en 3 monden proeven weer meer dan 2! Doewie!
14Willlen degene die mee willen doen met het proefpanel a.u.b. aanmelden via pb aan beheerders Jeroen of Martijn. Dan houden we het een beetje centraal. Bedankt!
15Hallo, ik wil ook wel meedoen. Ik heb een Mirage van Kees van der Westen en Mahlkonig Vario 30
Goetjes, Danny
Goetjes, Danny
Re: GESLOTEN > Hausbrandt Gourmet
16We hebben de aanmeldingen binnen, aanmelden kan helaas niet meer. We zien jullie reviews graag tegemoet.
17Wasda...?Richard schreef:... Ikzelf zal de koffie beoordelen op m'n Mirage Indr.
Het leven van een barista gaat niet over rosetta's....
Als kind was ik al dol op koffiekoppen!
Als kind was ik al dol op koffiekoppen!
18denk dattie de idrocompresso bedoelt . . .
Speedster | SuperJolly | et al.
19Pakketten zijn vandaag verzonden, morgen hebben jullie deze naar alle waarschijnlijkheid in huis.
Check de inhoud van de doos goed...it's not 'only' the coffee.
Groeten Jeroen
Check de inhoud van de doos goed...it's not 'only' the coffee.
Groeten Jeroen
20Huh? Met een kilo kan je tenminste eens wat proberen, 250 gram of iets dergelijks is daarvoor veel te weinig. Ik maak bij het proeven al snel een hele boel kopjes (zit zo aan de twintig voor de espresso denk ik wel): verschillende timings, verschillende malingen etc. Dan ga je er best snel doorheen. Daarna wil je nog cappuccinos, een macchiatos, aeropresses, etc. proberen. Ik vind het dus wel handig een kilootje.Espressotopia schreef:Een kilo is me teveel, als je dit verdeelt over kleinere zakjes, dan hebben er meer mensen lol aan. Hmmm... ik heb het idee dat ik zoiets aleens eerder heb gezegd.
Barista Kampioen Baarn en Omstreken 2008
Currently: Gaggia Baby Twin - Compak K3 Touch - Concept-Art Massiccio
Wishlist: Espresso Gear Xpressivo Barista RVS
Currently: Gaggia Baby Twin - Compak K3 Touch - Concept-Art Massiccio
Wishlist: Espresso Gear Xpressivo Barista RVS