Re: Een molen die bij een kilo bonen in de week past

46
yubaba schreef:nou zeg, dat zijn een hoop reakties.
ik zit nu wat te twijfelen, dus gooi ik nog es een knuppel in het hoenderhok.
ik hoor regelmatig een mazzer electronic voorbij komen. goede keuze, heel safe. Ik zie ook een Compak K10 (ja, het ook wil ook wat) en een Versalab (ja, we gaan wie weet investeren) Kan iemand hier iets over zeggen? Ik waardeer de input. bedankt
Ik heb een Versalab M3, pas een maandje ofzo maar ben er meer dan dik tevreden over, je mag hem hier bekijken, proberen, proeven, etc.

Alleen blijft die wel hier !
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

47
joho, bedankt a3aan, voor je geste. ik heb een knoop doorgehakt en heel pragmatisch een quamar m80 gekocht. lijkt totnogtoe een goede keuze. heel geruisloos in vergelijking met die ouwe faema, maar die treft geen blaam. en de smaak van de espresso is veel meer geaccidenteerd. veel voller, meer smaakdiversiteit. leuk om mee te maken. het enige nadeel is, dat je áls je ergens espresso besteld, het een nóg groter deceptie kan inhouden. ach, ach, wat een problemen. ik kan de molen aanbevelen.

48
yubaba schreef:(...) de smaak van de espresso is veel meer geaccidenteerd (...)
:o

Je bedoelt geaccENTUeerd hoop ik?!

Of kan iets of iemand ´het´niet meer navertellen, na een kopje koffie geserveerd te hebben gekregen?
(oei, ook best krom ´hollands´ :? )
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!

The Coffee Cantata - J.S.Bach