Re: Fracino Roastilino

44
Frans,

Snap dat je enthousiast bent , maar drink je die batches ook allemaal zelf op ??
Als ik het zo een beetje bij hou ,brand je verschillende batches en koffiesoorten per dag sinds je die fransino hebt.
De meeste ,waaronder ikzelf branden in het begin 1,2 of 3 soorten die ze lekker vinden en proberen daar het beste uit te halen.
Fiorenzato Ducale 1 groeps & Gaggia Orione 1 groeps /\ Gene cafè /\ Faema MC90 /\ Aristarco Ema 75 /\ French press /\ Mokkapotje

45
grad schreef:drink je die batches ook allemaal zelf op ??.
Nee dat is ook nergens voor nodig. Roemer, die meehelpt met een aantal brandingen heeft er een aantal mee, een aantal batches staat bij Trakteren, daar leer ik veel van want zij gebruiken deze (voor zichzelf en enkele klanten, is snel op) en geven feedback zodat ik me kan verbeteren, een paar doosjes heb ik bij Piet van KCC gebracht en ik heb ook wat zelf gehouden.

Boontjes die te hard waren gegaan heeft Roemer in chocolade gegoten, daar had er er vandaag wat van bij zich, ook best lekker.
grad schreef:De meesten, waaronder ikzelf branden in het begin 1, 2 of 3 soorten die ze lekker vinden en proberen daar het beste uit te halen.
Ja, ik wil, als ik alles wat ik nu heb (ongeveer 10 verschillende soorten) op heb gebrand ook kijken op welke soort ik me wat meer ga richten. Maar de variatie te proeven en ruiken vind ik ook al erg leuk.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

46
Nee dat is ook nergens voor nodig. Roemer, die meehelpt met een aantal brandingen heeft er een aantal mee, een aantal batches staat bij Trakteren, daar leer ik veel van want zij gebruiken deze (voor zichzelf en enkele klanten, is snel op) en geven feedback zodat ik me kan verbeteren, een paar doosjes heb ik bij Piet van KCC gebracht en ik heb ook wat zelf gehouden.

Heb je mijn adres al Frans?
Vrouw,twee kinderen en twee kittens ;) o ja en een Nuova Era Altea Compact (2gr) met Gene brander en een Zenith 65E maler.

48
fransg schreef:
variant schreef:Heb je mijn adres al Frans?
;-) aan postorderen ben ik nog niet toe, eerst de zakken bestellen en ook stickers met logo.
Levering van kleine oplages : vanaf 5000 stuks :mrgreen:
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.