Re: gespot

481
fransg schreef:Mooi ding die Honda!
Had MP en zo al afgespeurd maar allemaal puin te koop,
dat kan ik niet gebruiken moet er op kunnen vertrouwen!

Afbeelding
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

482
@3aan schreef:
bobbee schreef:Te koop: Olympia Cremina
Zie omschrijving
http://link.marktplaats.nl/791163475

400 euro
Ik heb helaas geen cent meer te makken, heb een gloednieuwe Honda eu20i Aggregaat gekocht voor de kar, de organisatie stopte met het gesponsorde verschaffen van stroom, dus kan helaas geen koffie meer verkopen voor een euro, gaat gelijk naar de 1,35 en na de zomer evalueren wat het me meer kost.
Het is hobby en doe het graag, maar voor niks gaat de zon op, nog wel. :(
Voordeel is wel dat je nu zelfvoorzienend bent en ook op andere plaatsen zou kunnen verkopen!
bobbee schreef:Te koop: Olympia Cremina
Zie omschrijving
http://link.marktplaats.nl/791163475

400 euro
Zit nog wel wat werk in de cremina, maar moeilijk in te schatten zo. Tsja, als ik en geldboompje had... :D
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

483
Is nog geen kilometer bij mij vandaan! :D Maar ja, ik heb toch geen geld/tijd/kennis genoeg, dus ga me ook maar niet verlekkeren.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

486
Fantastisch dat "machinens"

Het is wel goed dat ze het erbij zetten want mensen zouden het kunnen verwarren met een jerrycan water die is bedoeld voor het verzwaren van vleugels van zweefvliegtuigen in wedstrijdklasse.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

487
Waarschijnlijk als je daarop gaat zoeken vind je inderdaad nog zoiets als "navulbare balansgewichten voor wedstrijd zweefvliegtuigens", met dezelfde fotootjes!
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

490
Digital P schreef:Ach het is nog niet zo gek als toen er medium voor draadloze netwerken werd aangeboden op e-bay en er mensen waren die dit nog kochten ook. (Samenstelling 21% zuurstof, 78% stikstof en 1% CO2/waterstof).
Ik heb anders nog wel een echte gibson luchtgitaar te koop...