Hier met Firefox geen hinder. Mogelijk 1 van de plaatjeshosters waar door leden gebruik van gemaakt wordt?Wimula schreef:dan is er wat met de website en meer aan de hand
Re: Verbeterpunten?
42Het gaat om een website waar malware was aangetroffen en deze is niet specifiek Koffiepraat, maar een andere op dezelfde server waar veel meer sites worden gehost.Wimula schreef:Wimula schreef:
En sinds vandaag meldt ook Chrome dat de site Koffiepraat malware bevat
Overigens meldt ook Safari dat "koffiepraat'' gevaarlijk is. Dus geen kwestie van browser, want én Chrome, én Firefox én Safari, dan is er wat met de website en meer aan de hand
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
43Het is me worst, waar en wie Koffiepraat host en waar het thuis is. Met de door mij genoemde browsers is er met koffiepraat wat veranderd!Ron74 schreef:Hier met Firefox geen hinder. Mogelijk 1 van de plaatjeshosters waar door leden gebruik van gemaakt wordt?Wimula schreef:dan is er wat met de website en meer aan de hand
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.
44Je hebt het juist Adriaan. Zie:@3aan schreef: Het gaat om een website waar malware was aangetroffen en deze is niet specifiek Koffiepraat, maar een andere op dezelfde server waar veel meer sites worden gehost.
http://safebrowsing.clients.google.com/ ... e&hl=en-US
Gene Café, Mahlkönig Vario Home II, Rancilio Silvia + Auber PID, Fiorenzato T80, Kyocera CM-50-CF handmaler.
45Sorry, had geen andere intentie anders dan mee te denken.Wimula schreef:Het is me worst, waar en wie Koffiepraat host en waar het thuis is. Met de door mij genoemde browsers is er met koffiepraat wat veranderd!
46Nou, ik neem aan dat er wat aan gedaan wordt nu? Lijkt mij een kwalijke zaak die zsm moet worden opgelost!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
47Met Safari steeds de melding van mogelijk malware, met Firefox niet.
Toch ergens foute koffiebonen???
48Het is meer een Ding van Google, die proberen alles naar zich toe te trekken en dat gaat niet altijd even vlekkeloos, ze houden vaak de verkeerde volgorde aan; implementeren, concluderen en dan pas controleren en daar gaat het goed/fout. Het complimenteren kunnen ze op hun buik schrijven.
Arie19 schreef:Met Safari steeds de melding van mogelijk malware, met Firefox niet.
49Beste allemaal, we zijn er mee bezig.
We ontvingen de volgende melding van onze hostingpartner:
Deze melding geeft aan dat google links naar websites die malware aanbieden op het forum heeft aangetroffen (deze worden ook genoemd). De beheerder van het forum zou na moeten gaan of er iemand is die deze links in een bericht heeft geplaatst.
Als er nieuws is laten we het hier weten. Groet Jeroen
Deze melding geeft aan dat google links naar websites die malware aanbieden op het forum heeft aangetroffen (deze worden ook genoemd). De beheerder van het forum zou na moeten gaan of er iemand is die deze links in een bericht heeft geplaatst.
50Jeroen schreef:Beste allemaal, we zijn er mee bezig.
Dan zou je deze link evt kunnen verwijderen.
Wimula schreef:Je hebt het juist Adriaan. Zie:@3aan schreef: Het gaat om een website waar malware was aangetroffen en deze is niet specifiek Koffiepraat, maar een andere op dezelfde server waar veel meer sites worden gehost.
http://safebrowsing.clients.google.com/ ... e&hl=en-US