Re: Brandmeesters Floresta

12
Ik ben nog erg nieuw hier op het forum maar zou het wel erg leuk vinden mee te doen!
Wel al geruime tijd bezig met koffie. Wil me echter niet opdringen, als er mensen langer bij dit forum zijn en willen, begrijp ik dat volkomen..... :lol:
Rocket Cellini premium V2, Macap M4 D , Gene Cafe, Hario ceramic slim,
Rok Presso.

13
Even ter info voor het geval het niet duidelijk is ;) :
Het proefpanel werkt als volgt: in het forumoverzicht worden items geplaatst waarop door jullie als bezoekers gereageerd kan worden. Reageren kun je doen door een reactie te plaatsen op één van de items die je graag zou willen proeven of uitproberen of door het sturen van een persoonlijk bericht aan de beheerders van dit forum.

Deelname is uiteraard gratis! Wanneer jij uit de inzendingen geselecteerd wordt, dan stellen we je daarvan per e-mail of bericht op de hoogte. Nadat we je op de hoogte hebben gesteld zullen we het betreffende product kostenloos aan je toesturen.

Wat verwachten wij van jou?
Wij verwachten dat jij op basis van jouw bevindingen een review schrijft over het betreffende product. Uiteraard worden foto's van het testproces erg op prijs gesteld.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

16
Ik heb de namen en adressen van 9 deelnemers (die deze gegevens per PB hebben toegestuurd) verzonden naar Brandmeesters. Ik ga er vanuit dat jullie de koffie komende week in huis hebben. Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen!
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

19
Die laten er geen gras over groeien! Vanochtend bezorgd, een goed gevuld pakketje van Brandmeesters. Naast wat mooi promotiemateriaal ook een espressoshotglaasje en een bon voor een kopje koffie in de winkel. Waarvoor dank! De boontjes zijn gebrand op 15 september dus we kunnen gelijk los. Meteen espresso brouwen natuurlijk en even een fotootje uit de heup geschoten. Gebruikelijke dosis, tikkeltje grof gemalen want hij vloeit stroperig. Ik laat de smaaknotities nog even wachten totdat ik een hele review schrijf, maar dit was in ieder geval alvast een fijn bakkie.
DSC_9842 mini.jpg
DSC_9858 mini.jpg
VBM Domobar Super, Mazzer Pharos, Mahlkonig Guatemala, een boel filterspullen, en een Quest M3 die al lang ligt te wachten :)

20
Inderdaad een goed gevuld doosje, leuk zo'n shotglaasje van Brandmeesters voor de verzameling. De branddatum is keurig vermeld, jammer dat het niet direct op de verpakking staat.

Afbeelding

Ik ben benieuwd hoe het smaakt. Eerst nog even de oude koffie opmaken.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO