Weet iemand of er een barista cursus/espresso training in de buurt van Rotterdam/Schiedam/Vlaardingen wordt gegeven ?
Alvast bedankt voor de tips en evt. contactgegevens !!
Joost
Re: Barista Cursus in de buurt
3Ik heb onlangs een Rancilio Sylvia gekocht, het gaat me om de fijne kneepjes van het espresso maken, en evt cappucino.
4Je kunt bij ons in de winkel een workshop volgen, dan kunnen we de Silvia er ook bij zetten. Desgewenst zet ik m'n Silvia met PID van thuis er ook bij. Ik werk in Den Haag.
5En ik ga ook mee naar de workshop. Ik heb al wel wat langer mijn Silvia, maar ik wil mijn skills nog wel verbeteren.Joost schreef:Ik heb onlangs een Rancilio Sylvia gekocht, het gaat me om de fijne kneepjes van het espresso maken, en evt cappucino.
Nivona 850 | ECM Giotto Premium | Compak K3 Touch | Xpressivo tamper + mat
6Je bent van harte welkom. Maken we er een Rancilio-avond van, haha!
7is die "Rancilio workshop" al geweest? Anders wil ik ook graag mee doen. Woon in scheveningen.
Rancilio Silvia 2009, Nemox molen omgebouwd, oude Pavoni op de vensterbank!
8Die workshops geven we maandelijks, aanstaande woensdag zit al vol. Een Rancilio staat standaard in de winkel, dus die kan er altijd bijgepakt worden...
9OK! , wanneer is dan de volgende workshop , waar, en is er nog plek? Je kan me ook een PM sturen daarover.
Rancilio Silvia 2009, Nemox molen omgebouwd, oude Pavoni op de vensterbank!
10De volgende is 15 april, in de winkel na sluitingstijd. Zie website staat onder 'acties' ipv onder workshops).