Re: De wereld van wijn

11
Net een rioja gehaald met behulp van de app. Ze staan wel raar te kijken als je de flessen 1 voor 1 staat te fotograferen
Vanavond een glaasje proberen in mijn luie stoel!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

17
Kabouter schreef:Klopt als een bus!
Ik zie in de app dat jij meer geluk had dan ik voor hetzelfde geld. Man, wat een ordinair rot kreng was die fles die ik kocht. Het meeste zit er nog in maar dat gaat de afvoer door.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

18
ha ja die witte is echt goed, cheap ook via wijnvoordeel. Gisteren ook wat lopen zoeken bij de Lidl en voor 4 euro een rode Chateau de Pouzols gevonden die op een score van 4 staat, ben benieuwd!
VBM Domobar Super, Mazzer Pharos, Mahlkonig Guatemala, een boel filterspullen, en een Quest M3 die al lang ligt te wachten :)

20
Als jullie toch wijn bij die Sodeknetters bestellen, kun je daar ook gelijk je koffieboontjes kopen. Maak je de lekkerste koffie mee die zij ooit gedronken hebben... ;-)
Mahlkönig PRO M - Rocket Cellini V3 - Hario Mini Mill - Bialetti Moka Pot - Bialetti French Press