handleiding Macap M4D

1
Is er iemand met een nederlandse handleiding van Macap M4D vandaag aangekocht maar alleen het engelse boekje zat in de doos.
Ben deze maand gestart met echte koffie zetten met een "vibemme domobar junior 2B" en nu de bonenmolen.
Alles lukt schuimen, espresso maken met cremalaag, cappuccino met appeltjes gaat goed, boompje lukt nog niet erg.
Ik wil met deze molen spelen en het boekje geeft verschillende talen weer maar geen nederlands.
Mijn Jura imprezza machine Z9 Ghroom staat volgende maand te koop met wifi melkkoeler 1 ltr. anderhalf jaar oud jaar oud.
Fijne feestdagen.

Re: handleiding Macap M4D

4
SteefM schreef:Leuk setje hoor. Ik weet niet of er een Nederlandstalige handleiding bestaat, maar misschien dat er filmpjes op Youtube te vinden zijn waar eea wordt uitgelegd? Verder is het doorgaans niet erg ingewikkeld, je komt er vast wel uit.
Die paar die ik heb gevonden waren in elk geval niet in het NL :o
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.

Re: handleiding Macap M4D

5
Zal maandag coffeefactory maar eens bellen, misschien dat zijn nog een een stenceltjes hebben of zo, uitleggen doen ze goed als je goed kan onthouden, doe ik niet,dus dat is mijn probleem.

Gelijk een vraagje, Jullie zijn ervaren koffiepraters, welke van de onderstaande machine heeft jullie voorkeur.
Profitec Pro 700 Espressomachine VWA/Rotatiepomp/Dubbele boiler/PID/////
Rocket R58 V2 espressomachine 2-boiler PID////
Vibiemme Domobar Super PID 2B Switch