Hallo espressoboontjes,
Ik ben al een poosje op zoek naar een goede semi professionele maler tweedehands. Ik wil graag of een Compak of een Macap. Nu wil het toeval dat ik voor 210,- zowel een Compak K3 elite, een Compak K6 en een Macap M4C kan kopen... Welke raden jullie aan? Ik neig naar de K6, benieuwd naar jullie mening, alvast hartelijk dank!
Re: 3 opties tweedehands maler, please help!
2Ligt natuurlijk ook aan de staat van de machines, maar de K6 is de maler met grotere 64mm schijven en een zwaardere 300W motor, en ik denk dus de betere maler.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
3Ik zeg: doen! 70 euro per malervoor 210,- zowel een Compak K3 elite, een Compak K6 en een Macap M4C kan kopen

(sorry, flauw, bedtijd!)
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
The Coffee Cantata - J.S.Bach
Coffee, I have to have coffee, and, if someone wants to pamper me, ah, then bring me coffee as a gift!
4Natuurlijk de K6, dat is een no-brainer.
Strietman CT2 (pre-order), LWW EG-1 (CORE en ULTRA), Lagom 01 - 102OM, Pietro pro brewing, LWW The BIRD, Orea V4, V60
5deze ook.
Compak / wega K8 prof.koffiemaler Koffiemolen
Prijs: € 295,00
1000188
Wij bieden aan:
Een Compak/wega k8 prof.koffiemaler,automatic stop
Merk: Compak
Type: K8
20x36x64 lengte x diepte x hoogte in cm's
230V/50hz
LET OP AL ONZE PRIJZEN ZIJN EXCL. 21% BTW EN LEVEREN MET FAKTUUR. U KAN BIJ ONS PINNEN.
100% werkend getest en werkend te zien.
Op al onze gebruikte apparatuur geldt een bring in garantie termijn van 2 weken.
Naast het hier afgebeelde hebben wij nog 1500m2 aan gebruikte horeca apparatuur.
Op onze website(google onze bedrijfsnaam) vindt u een online aanbod van alle gebruikte Horeca Apparatuur en Horeca Meubilair => incl. foto's, maten, aantallen en omschrijving. Kijkt u snel op onderstaande link en kiest u "Huidig Aanbod" in de rechter kolom.
De Horeca Opkoper
Industrieweg 48
3762 EK SOEST
(T) 0355 880 883
Wij zijn geopend van:
maandag t/m vrijdag van 08:00 t/m 17:00
zaterdag van 09:00 t/m 13:00
Compak / wega K8 prof.koffiemaler Koffiemolen
Prijs: € 295,00
1000188
Wij bieden aan:
Een Compak/wega k8 prof.koffiemaler,automatic stop
Merk: Compak
Type: K8
20x36x64 lengte x diepte x hoogte in cm's
230V/50hz
LET OP AL ONZE PRIJZEN ZIJN EXCL. 21% BTW EN LEVEREN MET FAKTUUR. U KAN BIJ ONS PINNEN.
100% werkend getest en werkend te zien.
Op al onze gebruikte apparatuur geldt een bring in garantie termijn van 2 weken.
Naast het hier afgebeelde hebben wij nog 1500m2 aan gebruikte horeca apparatuur.
Op onze website(google onze bedrijfsnaam) vindt u een online aanbod van alle gebruikte Horeca Apparatuur en Horeca Meubilair => incl. foto's, maten, aantallen en omschrijving. Kijkt u snel op onderstaande link en kiest u "Huidig Aanbod" in de rechter kolom.
De Horeca Opkoper
Industrieweg 48
3762 EK SOEST
(T) 0355 880 883
Wij zijn geopend van:
maandag t/m vrijdag van 08:00 t/m 17:00
zaterdag van 09:00 t/m 13:00
6Poeh! En dan komt er nog BTW overheen... Vind ik wel een beetje te duur.
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder
7Die man van die advertentie is een beetje eigenwijs. Hij zakt ook niks met de prijs, staat al maanden te koop.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
8Ik zie ook een interessante Quamar staan, en een, nog nooit van gehoorde, Molcunnil (Spaans voor maalkonijn, ben ik inmiddels achter). Maar inderdaad die 21% komt er nog bij en de prijzen zijn behoorlijkbobbee schreef:Die man van die advertentie is een beetje eigenwijs. Hij zakt ook niks met de prijs, staat al maanden te koop.

Misschien als het magazijn overvol raakt over een paar maanden.....
Zo´n Quamar zou ik er wel bij willen hebben, maar lijkt me 150-175 euro INCLUSIEF BTW de max toch wel?!
Ah! How sweet coffee tastes, more delicious than a thousand kisses, milder than muscatel wine.
9Cunill is soort van bekend, en zijn een soort spaanse budgetmalers, die nieuw best goedkoop zijn, maar kennelijk niet eens slecht.
http://www.koffiepraat.nl/forum/viewtopic.php?t=193" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thuisbarista.nl/forum/viewto ... 9&start=10" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vanhattemhoreca.nl/koffie-en ... tContainer" onclick="window.open(this.href);return false; <-- 240 euro voor een 60mm maler!
http://www.koffiepraat.nl/forum/viewtopic.php?t=193" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.thuisbarista.nl/forum/viewto ... 9&start=10" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vanhattemhoreca.nl/koffie-en ... tContainer" onclick="window.open(this.href);return false; <-- 240 euro voor een 60mm maler!
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit
10Die Tauro is dus 175 bij H.O. versus 239 bij Hattem... hmmmmm maar iets meer dan een kwart van de nieuwwaarde af voor een 3,5 jaar oude molen?!
@Bossie ik bied 140 euro!
@Bossie ik bied 140 euro!