Zat vanmiddag heel toevallig bij zoonlief op de koffie toen daar iemand inhaakte op mijn nieuwe interesse (espresso) door te zeggen dat zij een plus minus 8 jaar oude Giotto had staan die ze bijna niet heeft gebruikt. Ze dacht dat t een ECM Giotto machine is en geen Rocket.
Aangezien ik wel interesse heb maar geen ervaring of idee van prijs en kwaliteit dacht ik het volgende aan jullie te vragen:
- hebben jullie een idee of t een ECM is of een Rocket en maakt dat iets uit?
- de machine is ongeveer 8 jaar oud en niet veel gebruikt (geloof ik gezien de persoon die m heeft) is dit voor of nadelig ?
- mocht ik overgaan tot koop waar dien je dan op te letten behalve dat ie er aan de buitenkant netjes uitziet

- mocht ik kopen wat is dan een reele prijs? wil niet teveel betalen maar wil wel vriendjes blijven,
- zoals gezegd ik kom uit Alkmaar en is hier in de buurt wellicht een adres waar ik de machine een soort aankoopkeuring kan laten ondergaan of is t echt naar Kafko?
- kunnen jullie aangeven of t sowieso een leuke machine is (pro's en con's) die voor een leuke prijs plezier kan leveren aan een starter zoals ik?
jullie lezen het al.... alle input, tips en trucs alsmede waarschuwingen zijn welkom